ابرو گوندش با معشوقه عراقی خود قطع رابطه کرد

ابرو گوندش با معشوقه عراقی خود قطع رابطه کرد

ابرو گوندش خواننده که با معشوق عراقی اش راسان خوشناو شروع به آشنایی کرد از هم جدا شدند. گفته می شود که گوندش با حلقه ای به ارزش 1.8 میلیون لیره که پیشنهاد خواستگاری او را قبول کرده بود، به دلیل برنامه کاری شدیدش راه خود را از او جدا کرد.

یکی از صداهای قوی موسیقی ترکیه ابرو گوندش، یک تاجر عراقی که 19 سال از او کوچکتر است،عاشق او شد . گوندش که رابطه خود را دور از چشم زندگی می کرد، در هفته های گذشته با حلقه ای به ارزش 1.8 میلیون لیره پیشنهاد ازدواج او را قبول کرد. خبر جدایی از زوجی که انتظار خبر ازدواجشان را می رفت.

از سرعت کار شدید او ناامید شده است

این دو که مراقب بودند با هم خودنمایی نکنند، 10 روز پیش از هم جدا شدند. تاجر عراقی از مشغله کاری ابرو گوندش غرق شد و تصمیم گرفت که آنجا را ترک کند. تصمیم این زوج برای جدایی مورد تایید اطرافیان نزدیکشان نیز قرار گرفت.این موضوع کنجکاوی بود که آیا ابرو گوندش که در سوئیت سلطنتی هتلی مجلل در استانبول پیشنهاد ازدواج دریافت کرده بود، انگشتر 1.8 میلیون لیره خود را به تاجر عراقی پس داد یا خیر.

او برای نشان دادن حلقه اش رقصید

ابرو گوندش که در هفته های گذشته روی صحنه رفت، انگشتری به ارزش 1.8 میلیون دلار، 33 میلیون لیر داشت. گوندش که روی صحنه می رقصید، در حین رقص دست های خود را در جلوی زمین نگه داشت که به این صورت تعبیر شد: «او برای نشان دادن حلقه رقصید.

همچنین ببینید

زنی که در تصادف هولناک از وسیله نقلیه به پایین پرتاب شده بود جان باخت!

زنی که در تصادف هولناک از وسیله نقلیه به پایین پرتاب شده بود جان باخت! …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *