باخت ایران به آمریکا و حذف از جام جهانی

پس از باخت ایران به آمریکا و حذف از جام جهانی مخالفان رژیم برای شادی به بیرون رفتند!

 یک تظاهرکننده 27 ساله مورد اصابت گلوله به سر قرار گرفت و کشته شد

پس از شکست تیم ملی ایران از آمریکا و حذف از جام جهانی، مخالفان رژیم برای شادی به خیابان ها ریختند. در حالی که گفته می شد در جریان تظاهرات یک نفر از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفته است، مشخص شد فرد کشته شده مهران سمک، دوست دوران کودکی سعید عزت اللهی و در تیم ملی بوده است.

2022 گروه B جام حذفی در آخرین بازی ایرانی، یک بر صفر مغلوب آمریکا شد و از دور مسابقات حذف شد. پس از این نتیجه، مخالفان رژیم در ایران به خیابان ها ریختند، خوشگذرانی کردند و شادی نشان دادند. معلوم شد در این تظاهرات یک نفر کشته شده است.

با گلوله ای در سر کشته شد

به گزارش سازمان حقوق بشر ایران، پس از حذف تیم ملی ایران از جام جهانی با شکست مقابل آمریکا، تظاهرات شادی مخالفان نظام در کشور خونین شد. مهران سماک 27 ساله با شلیک گلوله پلیس به سرش کشته شد. فیلمی از تشییع جنازه سماک از سوی سازمان حقوق بشر ایران منتشر شد.

“جوانان و ملت ما لیاقت این را ندارند”

سعید عزت اللهی بازیکن تیم ملی ایران برای مهران سمک به اشتراک گذاشت. عزت اللهی که متولد همسایگی سمک است عکسی از بازی آنها در یک تیم به اشتراک گذاشت. عزت اللهی نوشت روزی نقاب ها می افتد و حقیقت آشکار می شود، جوانان و ملت ما لیاقت این را ندارند.

 

همچنین ببینید

زنی که در تصادف هولناک از وسیله نقلیه به پایین پرتاب شده بود جان باخت!

زنی که در تصادف هولناک از وسیله نقلیه به پایین پرتاب شده بود جان باخت! …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *