تهمت مفتضحانه از نام آمریکا

تهمت مفتضحانه از نام آمریکا که از جنگ ترکیه با تروریسم آشفته است: آنها بیمارستان ها و غیرنظامیان را هدف قرار دادند.

با عملیات شبانه به اهداف تروریست ها در شمال سوریه و عراق حمله کردند. در حالی که عملیات هوایی پنجه-شمشیر ترکیه در جهان در دستور کار قرار داشت، بیانیه ای رسواکننده از سوی آمریکا منتشر شد. فرانک پالونه مجلس نمایندگان آمریکا با ادعای اینکه ترکیه غیرنظامیان را هدف قرار می دهد، تهمت زد “رئیس جمهور رجب طیب اردوغان زیرساخت های غیرنظامی از جمله یک بیمارستان را بمباران کرد.

پس از حمله تروریستی در استقلال که منجر به کشته شدن 6 نفر شد سوریه و عراق بیانیه آمریکا ضمن انهدام اهداف تروریستی که با سازماندهی عملیات هوایی تعیین شده بود، واکنش های زیادی را به همراه داشت.

ادعا می کند که غیرنظامیان کشته شده اند

عضو مجلس نمایندگان آمریکا فرانک پالون،ابتکار و همچنین پ.ک.ک هدف قرار دادن اقتصاد ترکیه پس از بمب گذاری خائنانه توسط سازمان تروریستی مجله نیویورک تایمز به نقل از خبر توییتر او مدعی شد که غیرنظامیان کشته شده اند. پالون همچنین اعلام کرد که به جلوگیری از فروش F-16 به ترکیه ادامه خواهد داد.

“بمب بیمارستان”

فرانک پالون، عضو مجلس نمایندگان آمریکا در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی توییتر به اشتراک گذاشت: “اردوغان زیرساخت های غیرنظامی از جمله یک بیمارستان را بمباران کرد. این دلیل دیگری است که چرا من برای جلوگیری از فروش جنگنده های F-16 به ترکیه تلاش می کنم. تجاوز اردوغان.” این مدل نشان می‌دهد که ما نمی‌توانیم برای تجهیزات نظامی آمریکا به آن تکیه کنیم.

همچنین ببینید

زنی که در تصادف هولناک از وسیله نقلیه به پایین پرتاب شده بود جان باخت!

زنی که در تصادف هولناک از وسیله نقلیه به پایین پرتاب شده بود جان باخت! …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *