جشنواره فیلم نارنجی طلایی در آنتالیا برگزار شد

جشنواره فیلم نارنجی طلایی در آنتالیا برگزار شد

خات نیوز- جشنواره فیلم نارنجی طلایی آغاز شد! یک مسابقه ظرافت روی فرش قرمز برگزار شد

افتتاحیه جشنواره فیلم نارنجی نارنجی آنتالیا

به گزارش خات نیوز افتتاحیه جشنواره بین‌المللی فیلم پرتقال طلایی آنتالیا که امسال برای پنجاه و هشتمین بار در آنتالیا برگزار شد ، در چارچوب اقدامات کرونا در سالن ورزشی با ظرفیت 10 هزار نفر برگزار شد. در فرش قرمز و جشن افتتاحیه ، امسال نیز مانند هر سال مسابقه ای با ظرافت برگزار شد. در این شب باشکوه کارگردانان ، بازیگران ، ستارگان مشهور جهان سینمای و تلویزیون ترکیه و دوستداران سینما از آنتالیا شرکت کردند.

پنجاه و هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم پرتقال طلایی آنتالیا، طولانی ترین جشنواره فیلم ترکیه ، توسط شهرداری آنتالیا برگزار می شود. مراسم افتتاحیه که در سالن ورزشی با ظرفیت 10 هزار نفر برگزار شد ، امسال در سایه ویروس کرونا برگزار شد. برخی از هنرمندان شرکت کننده در این مراسم با ماسک روی فرش قرمز رفتند تا اقدامات پیشگیرانه در برابر ویروس کرونا انجام دهند. در گذار فرش قرمز ، امسال نیز مانند هر سال مسابقه ای با ظرافت برگزار شد. گروه های فیلمبرداری که به سالنی که مراسم در آنجا برگزار می شود آمدند ، جلوی سکوی نصب شده در انتهای فرش قرمز عکس گرفتند.
جشنواره فیلم نارنجی طلایی آغاز شد! مسابقه ای زیبا روی فرش قرمز برگزار شد.

28 ÜLKEDEN 45 FİLM GÖSTERİLECEKAntalya Altın Portakal Film Festivali, yılın en yeni ve merakla beklenen filmlerini izleyiciye sunacak. Sinema dünyasını Antalya'da buluşturan festivalde 28 ülkeden, 48 yönetmenin 45 filmi gösterilecek.Festival filmlerini izleyecek seyircilerin, etkinliklere girişlerinde HES kodu üzerinden aşılarının olup olmadığı kontrol edilecek.Antalya Altın Portakal Film Festivali'nin 58'incisi, 9 Ekim'de ödül töreniyle sona erecek.,

جشنواره بین‌المللی فیلم پرتقال طلایی آنتالیا جدیدترین و مورد انتظارترین فیلم های سال را به مخاطبان ارائه می دهد. در این جشنواره که دنیای سینما را در آنتالیا گرد هم می آورد ، 45 فیلم از 48 کارگردان از 28 کشور جهان نمایش داده می شود. تماشاچیانی که فیلم های جشنواره را تماشا می کنند ، هنگام ورود به رویدادها بررسی می شوند که آیا با استفاده از کد HES واکسینه شده اند. پنجاه و هشتمین جشنواره فیلم نارنجی نارنجی آنتالیا با اهدای جایزه در 9 اکتبر به پایان می رسد.

45 فیلم از 28 کشور نمایش داده می شود جشنواره فیلم آنتالیا گلدن نارنجی جدیدترین و مورد انتظارترین فیلم های سال را به مخاطبان ارائه می دهد. در این جشنواره که دنیای سینما را در آنتالیا گرد هم می آورد ، 45 فیلم از 48 کارگردان از 28 کشور جهان نمایش داده می شود. تماشاچیانی که فیلم های جشنواره را تماشا می کنند ، هنگام ورود به رویدادها بررسی می شوند که آیا با استفاده از کد HES واکسینه شده اند. پنجاه و هشتمین جشنواره فیلم نارنجی نارنجی آنتالیا با اهدای جایزه در 9 اکتبر به پایان می رسد.

جشنواره بین‌المللی فیلم پرتقال طلایی آنتالیا

همچنین ببینید

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه به گزارش خات نیوز در مرز سرو استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *