پول بلیت پروازهای لغو شده ترکیه عودت داده خواهد شد

پول بلیت پروازهای لغو شده ترکیه عودت داده خواهد شد

خات نیوز- سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از نظارت این سازمان برای استرداد ۱۰۰ درصدی وجوه بلیت پروازهای تور ترکیه از سوی شرکت های هواپیمایی و آژانس ها خبر داد.

پول بلیت پروازهای لغو شده ترکیه عودت داده خواهد شد

به گزارش خات نیوز حسن ذی بخش در پاسخ به این سوال که آیا مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر لغو تورهای مسافری به مقصد ترکیه گفت: این مصوبه هنوز به سازمان هواپیمایی ابلاغ نشده؛ هر زمان که ستاد ملی کرونا، مصوبه لغو تورهای ترکیه را به سازمان هواپیمایی کشوری ابلاغ کند، آن را اجرا می‌کنیم.

وی ادامه داد: ما همه مصوبه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا که برای ما حکم نهایی را دارد، بلافاصله پس از دریافت، به شرکت‌های هواپیمایی و آژانس‌ها ابلاغ کرده و محدودیت را اعمال می‌کنیم.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری درباره بازگرداندن پول تور و بلیت پروازهای ترکیه به مسافرانی که تور سفر به این کشور را رزرو کرده اند، گفت: موضوع بازگرداندن پول بلیت به مسافران صنعت هوانوردی در تمام دنیا طی یک سال گذشته به یک اصل تبدیل شده است.

وی افزود: در ایران نیز هم وزیر راه و شهرسازی و هم رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به شرکت‌های هواپیمایی ابلاغ کرده اند که اگر به دلیل کرونا، پروازی کنسل شود، پول مردم عیناً باید عودت داده شود.

ذی بخش تصریح کرد: ما در سازمان بر استرداد وجوه بلیت پروازهای کنسل شده کرونایی به مردم، نظارت داریم.

خاطرنشان می‌شود قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا امروز اعلام کرد بر اساس تصویب ستاد ملی مبارزه با کرونا، کلیه تورهای ترکیه لغو شده و تردد در مرزهای زمینی و پروازها نیز با تشدید نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام می‌شود.

همچنین ببینید

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه به گزارش خات نیوز در مرز سرو استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *