آتیلا حجازی در شهر آلانیا پرسپولیسی ها برای من کری می خوانند

آتیلا حجازی در شهر آلانیا پرسپولیسی ها برای من کری می خوانند

فرزند پیشکسوت استقلال گفت: باختن استقلال برای من هم دردسر شده است اینجا در شهر آلانیا ترکیه هم طرفداران پرسپولیس برای من کری می خوانند
به گزارش خات نیوز، آتیلا حجازی درباره شکست استقلال در دربی 82 اظهار داشت: «من این روزها را می دیدم که قبل از شروع لیگ قبول نکردم در کادر فنی استقلال باشم. از روزی که وارد باشگاه استقلال شدم با دیدن چند نفر مصاحبه ای کردم و گفتم برخی از اینها دشمنان قسم خورده ناصر حجازی و پرویز مظلومی هستند اما برخی ها تصور کردند این حرف ها بهانه تراشی است اما گذر زمان همیشه همه چیز را عیان کرده است و دیدید که چگونه رسانه ها و تبعا مردم را مقابل مظلومی قرار دادند. من از 30 سال قبل مظلومی را می شناسم او هرگز دوست نداشت خودش و تیمش از رسانه ها و مردم فاصله بگیرند. اما به او تحمیل شد که برای حفظ آرامش تیمش باید از رسانه ها و مردم دوری کنند. این نقشه ای بود تا با این شیوه او را به این شرایط بسیار ناراحت کننده دچار کنند.»

مربی اسبق استقلال ادامه داد: «وقتی به بازیکن می گویند بدون اجازه حق صحبت نداری شخصیت بازیکن را لگدمال می کنند. نمی دانم با چه هدفی این چنین بازیکنان استقلال را وادار به دوری از رسانه ها کرده اند. البته تقصیر خودشان هم هست که اینطوری توسری خور شده اند. هیچ کس نمی تواند آزادی بیان را از انسان ها بگیرد. مگر بازیکن ها درباره مسایل سیاسی یا امنیتی می خواهند صحبت کنند که به آنها بگویند باید اجازه بگیرید و صحبت کنید. حرف از فوتبال زدن که این همه بازی ندارد. به هر حال همین نیرنگ ها استقلال را منزوی کرد و هنوز نمی دانم این چه قدرتی است که افشارزاده هم از آن می ترسد برایم عجیب است مدیری با این سن و تجربه بالا چرا باید بترسد. یک میز و صندلی آنقدر ارزش ندارد که انسان از مواضع اش کوتاه بیاید.»

وی ادامه داد: «استقلال در مقابل پرسپولیس ضعیف بازی کرد. فوتبال این تیم ناراحت کننده بود و هیچ کس نمی تواند از چنین عملکردی دفاع کند اما فقط مظلومی مقصر این شکست نیست. بازیکنان داخل زمین هم مثل دستیاران مظلومی مقصر هستند. آنهایی که اشتباه کرده اند توپ لو دادند و یا موقعیت ها را تبدیل به گل نکردن نیز باید جوابگو باشند. انتقاد از مظلومی از این شرایط طبیعی است اما نه اینطور زدنش. من حتی می دانم روح پدرم هم از چنین نتیجه ای آزرده خاطر شده ولی می شنوم با تندترین الفاظ مظلومی را تخریب شخصیتی هم می کنند که این دیگر فوتبالی نیست و به دور از مسایل فوتبالی و انصاف به شمار می رود. باور کنید باختن استقلال برای من هم دردسر شده است اینجا در شهر آلانیا ترکیه هم طرفداران پرسپولیس برای من کری می خوانند. اما فوتبال است رئال و بارسا هم باخت های سنگین را مقابل هم را تجربه می کنند.»

حجازی در خاتمه پیرامون آینده کادر فنی استقلال گفت: «بعید می دانم خود مظلومی بخواهد برای فصل آینده در استقلال بماند و اگر ایشان رفت مدیران استقلال باید دنبال مربی تاپ خارجی باشند. خودم شخصا می توانم با ارتباطاتم و با اسپانسری چند هوادار ثروتمند استقلال یک مربی مشهور و کاربلد خارجی برای باشگاه استخدام کنم. هیچ توقعی هم ندارم. پول مربی هم از طریق اسپانسرها پرداخت می شود و هزینه ای روی دست باشگاه نمی گذارد. چهره های نظیر رودی کرول، اروین کومان که مربی آژاکس هلند بود یا مربی اسبق تیم ملی چک. به هر حال این کوچکترین کاری است که بنده می توانم برای تیم محبوبم انجام دهم البته اگر دلالان اطراف باشگاه اجازه بدهند. چون اینطوری درصد کمیسیونی گیرشان نمی آید و نمی توانند بازیکن معمولی خارجی نیز به باشگاه غالب کنند.»

منبع: کاپ

همچنین ببینید

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه تصاویری از کنسرت شب گذشته صادق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *