ابطال پرواز استانبول 

ابطال پرواز استانبول

خات نیوز-مدیر روابط عمومی ایرتور با بیان اینکه دلیل ابطال پرواز امروز تهران استانبول این شرکت هواپیمایی دید کم در فرودگاه مقصد بوده است، گفت: مسافران می‌توانند پول خود را از آژانس‌های طرف قرارداد دریافت کنند.

به گزارش خات نیوز، پرواز شماره 9700 شرکت هواپیمایی ایرتور در مسیر تهران استانبول که قرار بود ساعت 11 امروز انجام شود، باطل شد و مسافران این پرواز در فرودگاه سرگردان شدند. با پیگیری این موضوع از مدیر روابط عمومی ایرتور، وی گفت که این پرواز به دلیل شرایط نامناسب جوی و دید 500 متر در فرودگاه مقصد انجام نشده است.

رضایی افزود: پرواز امروز باطل شد و روزهای دوشنبه و سه‌شنبه پرواز فرودگاه استانبول داریم که تلاش شد با سوختگیری کمتر، مسافران این پرواز در پروازهای بعدی جایگزین شوند.

به گفته مدیر روابط عمومی ایران‌ایرتور به فارس، به همه آژانس‌های تأکید شده است مسافران طبق قانون حقوق مسافر می‌توانند پول خود را بابت این پرواز باطل‌شده دریافت کنند.

وی افزود:‌ از آن منظر که ابطال پرواز به دلیل شرایط نامساعد جوی فرودگاه مقصد بوده است، تنها تعهد ایرتور برگرداندن پول مسافران است و این مسئله با موضوع ابطال پرواز به دلیل مشکلات فنی و تعمیراتی هواپیماهای متفاوت است.

وی تأکید کرد: تلاش می‌کنیم حتماً مسافران در دو پروازی که در دو روز آینده داریم، به استانبول منتقل شوند.

مدیر روابط عمومی ایرتور گفت: به دلیل نبود امکان تعدد سوختگیری در فرودگاه‌های دیگر نظیر آنکارا نمی‌توانستیم این مسافران را به فرودگاه‌های دیگر منتقل کنیم تا سپس به استانبول بروند.

انتهای پیام/

منبع خبر

همچنین ببینید

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه تصاویری از کنسرت شب گذشته صادق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *