از وضعیتم در ترکیه راضی هستم

از وضعیتم در ترکیه راضی هستم

هافبک ایرانی تیم عثمانلی ترکیه گفت: از وضعیتی که الان در ترکیه دارم بسیار راضی هستم و فکر می‌کنم که انتخاب درستی انجام دادم.

به گزارش خات نیوز پیام صادقیان ستاره اسبق پرسپولیس سال پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشت. این بازیکن پس از اینکه فصل گذشته در تیم ماشین‌سازی حضور داشت این تیم راهی لیگ دسته اول شد. این ستاره پس از آن به تیم نفت تهران همراه علی کریمی رفت و پس از جدایی کریمی او هم در نفت نماند.

صادقیان سپس در انتقالی عجیب سر از سپیدرود رشت درآورد که در تمرینات این تیم هم حاضر نشد. پس از آن عقد قرارداد او با یک تیم از سوپرلیگ ترکیه مورد توجه قرار گرفت.

صادقیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان در مورد سالی که سپری کرد توضیحاتی ارائه داد و همچنین در مورد حال و هوای عید نوروز صحبت‌هایی انجام داد:

*سالی که گذشت برای تو چطور بود؟

در ابتدا که از نظر فوتبالی بد بود چرا که نتوانستیم با ماشین‌سازی موفق ظاهر شویم و در ادامه هم سایر اتفاقات افتاد تا نتوانم در ایران به فوتبالم ادامه بدهم. هرچند در ابتدا این سال از نظر فوتبالی بد بود، اما خدا کمک کرد و رفته رفته شرایط خیلی بهتر شد و توانستم در تیم ترکیه‌ای موفق شوم و به نظرم در حال حاضر در بهترین شرایط خودم قرار دارم.

*پس از حضور در تیم بلاتکلیف نفت و پس از آن سپیدرود چه شد که راهی سوپرلیگ ترکیه شدید؟

به هرحال من نفت را به‌خاطر علی کریمی انتخاب کردم که پشیمان هم نبودم پس از جدایی کریمی هم از این تیم رفتم، چون تنها ملاک انتخاب من کریمی بود. در تیم سپیدرود هم شرایط به نحوی بود که نمی‌شد ادامه داد و پس از مشاوره‌هایی که گرفتم از سوی مدیر برنامه‌هایم پیشنهاد لیگ ترکیه در همان مقطع رسید که خوشحالم توانستم چنین انتخاب خوبی انجام دهم.

*در عثمانلی هم سال پرفرازونشیبی را سپری کردی شرایط در این تیم چطور گذشت؟

شما می‌دانید که خیلی از ستاره‌های بزرگ دنیا در ترکیه بازی می‌کنند و کیفیت لیگ این کشور هم واقعاً بالا است. در ابتدا مشکل مجوز بازی و پس از آن یکی دو مصدومیت کوتاه مدت منجر شد تا از ترکیب دور بمانم و پس از آن هم تغییراتی که در عثمانلی صورت گرفت شوکی برای ما بود، اما رفته رفته سعی کردم که پیشرفت کنم و به شرایط ایده‌آل خودم بازگردم و از وضعیتی که الان دارم بسیار راضی هستم و فکر می‌کنم که انتخاب درستی انجام دادم.

*فکر می‌کنی بتوانی از لیگ ترکیه به باشگاه‌های بزرگتر اروپا بروی؟

همانطور که گفتم خدا کمک کرد و در تیمم توانستم جایگاه خوبی به‌دست آورم و هر زمان هم که برای عثمانلی به میدان رفتم تلاش کردم تا مفید باشم. باید دید که در آینده چه پیش می‌آید، اما خدا کمک کرد در فرم ایده‌آلی قرار بگیرم و تلاش می‌کنم تا همچنان پیشرفت کنم.

*زندگی در ترکیه چطور است؟

ترکیه کشور خوبی است و سعی کردم به دور از حواشی تنها به فوتبال فکر کنم و هدفم هم پیشرفت در فوتبال است همین که تمرکزم را روی فوتبال گذاشتم به من کمک کرده تا به دور از حاشیه باشم و از زندگی در ترکیه راضی هستم.

*چه خاطره خوبی از عید نوروز داری؟

خاطرات خوب که زیاد است، اما هر سالی در عید نوروز کنار مادر و خانواده‌ام بودم آن سال سال خوب برای من بود و بهترین عیدهایم هم همان سال‌هایی بود که کنار خانواده بودم.

*بهترین انتخابی که در سالی که گذشت کردی چه بود؟

قطعاً مشورت گرفتن با افراد کاربلد که منجر به حضورم در لیگ ترکیه شد بهترین اتفاقم بود که همین موضوع باعث شد تا به شرایط خیلی خوبی برسم. از انتخابم برای حضور در لیگ ترکیه راضی هستم.

*بهترین اتفاقی که در سال جدید می‌تواند برایت بیفتد چه اتفاقی خواهد بود؟

من در حال حاضر همانطور که گفتم هم در تیمم شرایط خوبی دارم و امیدوارم که کی‌روش هم نگاهی داشته باشد تا بتوانم به تیم ملی بازگردم چرا که حضور در تیم ملی می‌تواند بهترین اتفاقی باشد که امسال برایم رقم می‌خورد.

انتهای پیام/

همچنین ببینید

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه به گزارش خات نیوز در مرز سرو استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *