انتقال اجساد قربانیان حادثه قطار به تهران

انتقال اجساد قربانیان حادثه قطار به تهران
فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: اجساد قربانیان حادثه دیروز قطار به تهران منتقل شدند.
به گزارش خات نیوز، سردار روح الامین قاسمی به تشریح آخرین آمار تلفات حادثه برخورد قطارهای مسافربری در سمنان پرداخت و گفت: در این حادثه 91 مسافر مجروح شدند و 45 تن جان باختند.

قاسمی افزود: در این حادثه كه ساعت 7:50 جمعه پنجم آذر رخ داد، دو رام قطار مسافربری تبریز و سمنان كه هر دو به سمت مشهد در حركت بودند با هم برخورد كردند و هشت واگن از ریل خارج و دچار حریق شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن تشریح اقدامات انتظامی و امدادی برای حادثه دیدگان و خانواده های آنان، خاطرنشان كرد: اعزام سه فروند بالگرد ناجا و هلال احمر برای امدادرسانی به حادثه دیدگان و هماهنگی با بیمارستان های سمنان، دامغان و شاهرود برای پذیرش مجروحان از جمله این اقدامات بود.

وی به اعزام تیم­های متعدد انتظامی از شهرستان­های سمنان و دامغان و حضور نیروهای یگان ویژه برای كمك به حادثه دیدگان اشاره و تصریح كرد: تعدادی از ماموران انتظامی همچنان در محل حادثه حضور دارند.

به گفته قاسمی، اسكان بازماندگان این حادثه و خانواده­های مجروحان و متوفیان مسئله دیگری بود كه با هماهنگی هلال احمر و دیگر سازمان­های امدادی و هم استانی­ های مهمان نواز، مقدمات اسكان و پذیرایی از این افراد فراهم شد.

سردار قاسمی از پیگیری مستمر پلیس برای بازگشایی سریع مسیر راه آهن و جلوگیری از توقف قطارهای مسافربری و نارضایتی مسافران خبر داد و گفت: با تلاش دست اندركاران و مسئولان مرتبط یكی از مسیرها شب گذشته بازگشایی شد.

وی افزود: با توجه به اینكه تعدادی از قربانیان و مجروحان این حادثه از اهالی استان آذربایجان شرقی بودند، از همان دقایق ابتدایی حادثه ،هماهنگی های لازم با پلیس تبریز صورت گرفت.

فرمانده انتظامی استان سمنان ضمن ابراز همدردی با بازماندگان و خانواده های داغدیده در این حادثه، گفت: اجساد قربانیان شب گذشته برای شناسایی و تشخیص هویت به تهران منتقل شد.

گزارش میزان
گزارش میزان

همچنین ببینید

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه به گزارش خات نیوز در مرز سرو استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *