اینستاگرام قاتل ستایش یک فاجعه

اینستاگرام قاتل ستایش یک فاجعه

راز جنایت سیاه پسر 18 ساله در تماس دوست او با پلیس برملا شد. متهم، دختر 6 ساله افغان را پس از اینکه مورد آزار و اذیت قرار داد، به قتل رساند و در وان حمام روی او اسید پاشید.
به گزارش خات نیوز ساعت یک ظهر، یکشنبه ۲۱ فروردین امسال، ستایش به همراه پدر از خانه خارج شد تا بستنی بخرد. مرد جوان بعد از خرید بستنی، دخترش را روانه خانه در منطقه ورامین کرد و با این تصور که دخترک به خانه رسیده است، راهی محل کارش شد. اما نیم ساعتی از این جدایی نگذشته بود که همسرش با او تماس گرفت و از ناپدید شدن دختر 6 ساله‌شان خبر داد.
همسر او مدعی بود که ستایش به خانه نیامده و نگران است. ناپدید شدن ستایش باعث شد تا جست و جو برای یافتن او آغاز شود. دایی ستایش در گفت و گو با آنا می گوید: همه جا را برای پیدا کردن او گشتیم؛ اما اثری از ستایش پیدا نکردیم. به پلیس موضوع را خبر دادیم و منتظر خبری از ستایش شدیم. ساعت 10 شب فردای آن روز، پلیس با ما تماس گرفت و گفت ستایش پیدا شده است. به کلانتری که رفتیم متوجه ماجرا شدیم.
او ادامه داد: پسر 18 ساله همسایه‌شان که تنها سه پلاک با خانه آنها فاصله داشت، ستایش را می‌رباید و بعد از اینکه او را مورد آزار و اذیت قرار می‌دهد، به قتل می‌رساند. او جسدش را داخل وان می‌اندازد و اقدام به سوزاندن آن با اسید می‌کند. دقیقا نمی‌دانم پلیس چطور او را دستگیر کرد، اما اینطور که شنیده‌ام، او چون نمی‌تواند جسد را سر به نیست کند، با دوستش تماس می‌گیرد و دوست او که از این ماجرا با خبر می‌شود موضوع را به پلیس خبر می‌دهد.

ii
او در رابطه با قاتل می‌گوید: از بعد از دستگیری،پدر ستایش تنها یکبار او را دیده است، اما قبلا ما، متهم را چندین بار دیده بودیم. حتی این اتفاق که افتاد، مادرش مدام به خانه خواهرم می‌آمد و جویا حال ستایش می‌شد. نمی‌دانم او از این ماجرا با خبر بوده یا نه. ما درحالی دنبال ستایش بودیم که تنها سه خانه آن طرف‌تر او فریاد می‌زد و کمک می‌خواست و ما صدایش را نمی‌شنیدیم.
اما بعد از چند روز صفحه ای در اینستاگرام منتسب به قاتل ستایش در اینترنت پخش شده که هزاران کاربر به صفحه وی حمله کردند!
کلا ۳۱ تصویر توی اکانت هست که چندتای اولش عکس‌هایی است از یک مچ خونی مربوط به ۷ ماه پیش

اینستاگرام قاتل ستایش

همچنین ببینید

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه به گزارش خات نیوز در مرز سرو استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *