بازیگر ترک در سریال شبکه جم

بازیگر ترک در سریال شبکه جم

به گزارش خبرگزاری ایران تی آر، رسانه‌های ترکیه در حالی از بازی بازیگری از کشورشان در سریالی ایرانی خبر می‌دهند که این مجموعه توسط شبکه‌ ماهواره‌ای جم تولید و پخش می‌شود.

شبکه جم تی‌وی پس از دریافت حق پخش سریال‌های پربیننده ترکیه از قبیل حریم سلطان، کارا دایی، فاطمه گل ، اکنون برای نخستین بار اقدام به ساخت سریالی با عنوان «کالری ممنوع» می‌کند. تا کنون فیلمبرداری ۱۶ قسمت از این سریال ۳۰ قسمتی به کارگردانی محمد راوندی در آنتالیا به اتمام رسیده است.

بازیگر ترک در سریال شبکه جم این خبر در حالی در رسانه های ترکیه منتشر می شود که کارشناسان فرهنگی ایران معتقدند شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان برنامه‌ریزی منسجم و گسترده ای برای جذب مخاطب داخل ایران دارند و حال با ساخت یک سریال ایرانی که جزئیات آن به طور مفصل در رسانه های ترکیه منتشر شده است به نظر می رسد آنها وارد فاز جدیدی از برنامه های خود شده اند.

این سریال که مدتی است تبلیغ آن از شبکه های مختلف جم پخش می شود قطعا زنگ خطری برای سیاستگذاران فرهنگی به ویژه در رسانه ملی است که در این میدان قوی تر و هوشمندانه تر وارد شوند. نکته حایز اهمیت این است که این شبکه ها نه با برنامه های سیاسی بلکه با سریال هایشان قصد جذب مخاطب و انتقال پیام خود را دارند.

 

همچنین ببینید

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه به گزارش خات نیوز در مرز سرو استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *