برگزاري روز جهاني قدس

برگزاري روز جهاني قدس

دعوت از مردم ترکيه براي برگزاري روز جهاني قدس

خبرگزاري آريا- مجمع روز جهاني قدس، مردم ترکيه را به برگزاري با شکوه روز قدس دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از واحد برونمرزي،  مجمع روز جهاني قدس ترکيه متشکل از نمايندگان چندين سازمان غيردولتي روز يکشنبه پس از برگزاري نشستي در استانبول، طي بيانه اي مردم اين کشور را به برگزاري هر چه با شکوه تر روز جهاني قدس در آخرين جمعه ماه مبارک رمضان دعوت کرد.

در اين بيانيه آمده است، در شرايطي که استکبار براي ايجاد تفرقه در جهان اسلام به هر توطئه اي دست مي زند، مسلمانان جهان بايد با نشان دادن شعور و هويت اسلامي خود بر سر رژيم صهيونيستي فرياد بزنند.

محمد شاهين، سخنگوي مجمع روز جهاني قدس در اينباره گفت، در آخرين جمعه ماه مبارک رمضان پس از اقامه نماز جمعه در مسجد فاتح استانبول از اين محل تا ميدان `سراچ خانه` راهپيمايي برگزار خواهد شد.

وي با اشاره به اينکه با حضور در اين راهپيمايي ارزش مشترک همه مسلمانان جهان در روز قدس نشان داده خواهد شد، افزود، استکبار جهاني که مشغول توطئه براي تفرقه ميان مسلمانان است خواهد فهميد که امت اسلامي با وحدت خود توطئه هاي آنها را خنثي خواهد کرد.

از سوي ديگر، شماري از نهادهاي اسلامگراي ترکيه نيز آمادگي خود را براي شرکت در بزرگداشت روز جهاني قدس در شهرهاي آنکارا، بورسا، ساکاريا، اسکندرون و استانبول اعلام کردند.

آخرين جمعه ماه رمضان از سوي امام خميني (ره) بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران `روز جهاني قدس` نامگذاري شده و اين روز فرصتي است تا هر سال مسلمانان سراسر عالم انزجار خود را از سياست هاي نژادپرستانه رژيم صهيونيستي ابراز و از ملت مظلوم فلسطين در برابر تجاوز و اشغالگري حمايت کنند.

همچنین ببینید

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه به گزارش خات نیوز در مرز سرو استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *