بهترین هتل های منطقه سلطان احمد استانبول

بهترین هتل های منطقه سلطان احمد استانبول در کجاست؟

بهترین هتل های سلطان احمد شهر استانبول را به لحاظ تعداد ستاره‌ها، امکانات و تنوع خدمات رفاهی می‌توان دسته بندی کرد تا گردشگرانی که قصد عزیمت به این شهر را دارند در زمان رزرو هتل بتوانند متناسب با نیاز خود واحد اقامتی مورد نظرشان را انتخاب کنند. منطقه سلطان احمد در بخش اروپایی شهر زیبای استانبول در کشور ترکیه واقع شده و جاذبه‌های دیدنی معروفی همچون مسجد آبی، کاخ توپکاپی، برج گالاتا، بازار سرپوشیده استانبول و بازار ادویه فروش‌ها در این محله تاریخی و جذاب قرار دارند و دقیقا به همین دلیل است که بسیاری از توریست‌ها این منطقه را برای اقامت انتخاب می‌کنند.

تنوع هتل‌های منطقه سلطان احمد به لحاظ کیفیت و هزینه اقامت زیاد است و همین موضوع باعث شده مسافران شهر استانبول با هر بودجه‌ای بتوانند در این منطقه اتاق مورد نظر خود را پیدا کنند. معماری منحصر به فرد، پرسنل صمیمی و امکانات درجه یک جز بارزترین ویژگی‌های هتل‌های شهر استانبول در محله سلطان احمد می‌باشد، در ادامه قصد داریم شما را بیشتر با امکانات و خدمات بهترین هتل های سلطان احمد شهر استانبول آشنا کنیم.

بهترین هتل های منطقه سلطان احمد استانبول
بهترین هتل های منطقه سلطان احمد استانبول

بهترین هتل های سلطان احمد برای سفرهای خانوادگی

استانبول بزرگترین شهر کشور ترکیه و مهم‌ترین قطب گردشگری این کشور محسوب می‌شود، تنوع جاذبه‌های تاریخی و مراکز خرید در این شهر باعث شده سالانه گردشگران بسیاری استانبول را به عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند. اما در این بین تمایل گردشگران برای اقامت در برخی مناطق خاص شهر استانبول بیشتر است، محله سلطان احمد جز محبوب ترین مناطق این شهر برای اقامت در بین گردشگران خارجی محسوب می‌شود. محله سلطان احمد تقریبا در مرکز بخش اروپایی شهر استانبول واقع شده و مساجد و بناهای تاریخی معروفی را در خود جای داده است.

در هر کوچه و خیابان این محل پر رمز و راز تعداد زیادی هتل و پانسیون به چشم می‌خورد که اغلب آنها مملو از گردشگران خارجی می‌باشد، توریست‌های ایرانی هم به دلیل دسترسی راحتی که هتل‌های منطقه سلطان احمد به سایر بخش‌های استانبول دارد، اغلب به دنبال رزرو اتاق در بهترین هتل های سلطان احمد برای سفرهای خانوادگی هستند. در سال‌های اخیر امکان رزرو هتل‌های کشور ترکیه از طریق سایت‌های داخلی رزرواسیون هم فراهم شده و مسافران ایرانی پیش از سفر می‌توانند امکانات هتل‌ های شهر استانبول را با هم مقایسه کرده و سپس اقامتگاه مورد نظر خود را رزرو نمایند.

رزرو آنلاین بهترین هتل های سلطان احمد از طریق سایت الی گشت به راحتی امکان‌پذیر است و شما با مراجعه به بخش رزرو هتل می‌توانید بازه زمانی سفر خود را مشخص کرده و به صورت ۲۴ ساعته با استفاده از کارت‌های عضو شتاب هتل مورد نظر را در محله تاریخی سلطان احمد شهر استانبول رزرو کنید.

 

 

۱. هتل ۳ ستاره سیرکجی Sirkeci Hotel

هتل ۳ ستاره سیرکجی Sirkeci Hotel جز بهترین هتل های سه ستاره محله سلطان احمد شهر استانبول محسوب می‌شود که اغلب گردشگران به دلیل موقعیت مکانی و هزینه مقرون به صرفه اقامت این هتل را رزرو می‌کنند. دسترسی به جاذبه‌های تفریحی، تاریخی و مراکز خرید از دلایل اصلی قرار گرفتن نام هتل ۳ ستاره سیرکجی در لیست بهترین هتل های سلطان احمد است، هتل در نزدیکی دریا واقع شده و میهمانان این هتل به مسجد سلیمانیه، برج گالاتا، برج دختر، کاخ دولما باغچه، بازار بزرگ و بازار ادویه دسترسی راحتی دارند.

محوطه سرسبز و زیبای باغ این هتل برای پیاده روی بسیار جذاب و تماشایی است، برخی از اتاق‌های این هتل مجهز به تراس می‌باشد و مسافران در مدت استراحت می‌توانند از تماشای منظره شهر استانبول لذت ببرند، همچنین از دیگر امکانات موجود در اتاق‌های این هتل سه ستاره می‌توان به اینترنت بی سیم رایگان، مینی بار، تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، کتری برقی و میز تحریر اشاره کرد. رستوران، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات خانه داری، اتاق چمدان، اینترنت پرسرعت رایگان، صرافی، پارکینگ اختصاصی، خدمات لاندری، سیستم اعلام و اطفا حریق، فکس و اتاق مخصوص استعمال سیگار از جمله امکانات رفاهی موجود در هتل ۳ ستاره سیرکجی شهر استانبول می‌باشد. برای بازدید از جاذبه‌های دیدنی شهر همچون برج گالاتا، برج دختر، موزه پرا، مسجد سلیمانیه و بازار سرپوشیده استانبول می‌توانید از لابی هتل اتومبیل کرایه کنید و تا مقصد مورد نظر از رانندگی در شهر استانبول لذت ببرید.

 

هتل 3 ستاره سیرکجی - الی گشت

۲. هتل ۳ ستاره ابراهیم پاشا Hotel Ibrahim Pasha

هتل ۳ ستاره ابراهیم پاشا یکی از هتل‌های سه ستاره تاپ شهر استانبول می‌باشد که در لیست بهترین هتل های سلطان احمد قرار دارد، فقط با ۲ دقیقه پیاده ‌روی از هتل ۳ ستاره ابراهیم پاشا می‌توانید خود را به موزه هنرهای اسلامی استانبول برسانید و از اشیا موجود در این موزه دیدن کنید. دو ایستگاه مترو در فاصله چند متری از این هتل قرار دارد و میهمانان برای گردش در شهر می‌توانند از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده نمایند، همچنین از رستوران بام این هتل می‌توانید چشم‌انداز بی‌نظیری از مسجد آبی را تماشا کنید.

پذیرش مسافران توسط پرسنل مجرب هتل ابراهیم پاشا که به زبان‌ انگلیسی مسلط هستند به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود و امکاناتی از قبیل اینترنت پرسرعت رایگان، روم سرویس، رستوران، صندوق امانات، لاندری، کتابخانه، خدمات نگهداری کودکان و اتاق چمدان در دسترس مسافران قرار دارد. برای تردد راحت مهمانان به طبقات مختلف در هتل آسانسور تعبیه کرده‌اند و مسافران در مدت اقامت در این هتل می‌توانند از نیمکت‌هایی که در محوطه هتل ۳ ستاره ابراهیم پاشا چیده شده برای گذران اوقات فراغت استفاده کنند.

اتاق‌های این هتل به دو صورت استاندارد و دلوکس قابل رزرو می‌باشد، در هر یک از اتاق‌های این هتل از لوازم مدرن و سنتی استفاده شده که فضای داخلی اتاق‌ها را بسیار جذاب و نوستالژیک کرده است. برای راحتی میهمانان در این هتل امکانات متنوعی از قبیل مینی بار، صندوق امانات، لوازم بهداشتی، حوله و حمام اختصاصی تعبیه شده تا میهمانان در مدت اقامت کمبودی را احساس نکنند.

 

هتل 3 ستاره ابراهیم پاشا - الی گشت

 

۳. هتل ۴ ستاره آلمینا Almina Hote

هتل ۴ ستاره آلمینا یکی از بهترین هتل های سلطان احمد می‌باشد که در قلب این منطقه تاریخی واقع شده است و گردشگران بسیاری این هتل را به خاطر موقعیت مکانی و خدمات درجه یک آن برای اقامت انتخاب می‌کنند. هتل ۴ ستاره آلمینا برای اقامت در سفرهای خانوادگی به شهر استانبول گزینه ایده آلی است, زیرا در این هتل برای همه سنین امکانات و خدمات رفاهی متنوعی تدارک دیده شده و میهمانان در مدت اقامت می‌توانند اوقات خوشی را در این هتل بگذرانند و استانبول را با خاطره‌ای خوش ترک کنند.

کارکنان این هتل چهار ستاره برخورد گرم و صمیمی با میهمانان دارند و به زبان‌های عربی، آذری، انگلیسی و روسی مسلط هستند، پذیرش مسافران در این هتل بدون وقفه و به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود. ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، خدمات کرایه اتومبیل، آسانسور و خدمات خانه داری تنها بخشی از خدمات ارائه شده در هتل آلمینا است، همچنین در این هتل امکاناتی از قبیل سالن جلسات، دستگاه فکس، خدمات لاندری، دستگاه واکس کفش، خدمات خانه داری، اتاق چمدان، خدمات تهیه بلیط، خدمات تور و صرافی برای رفاه حال مسافران مهیا کرده‌اند. این هتل در حال حاضر ۲۵ اتاق برای پذیرایی از مسافران دارد که همگی مجهز به عایق صدا هستند.

پنجره برخی از اتاق‌های این هتل مشرف به دریا و برخی دیگر رو به باغ و محوطه سرسبز هتل است. هتل ۴ ستاره آلمینا با بنای تاریخی مسجد آبی فقط ۲۰۰ متر فاصله دارد و مسافران هتل قدم زنان می‌توانند از این بنای جذاب دیدن کنند.

 

۴. هتل ۴ ستاره وایت هاوس White House Hotel

هتل ۴ ستاره وایت هاوس یکی از زیباترین و بهترین هتل های سلطان احمد در شهر افسانه‌ای استانبول است. در نزدیکی این هتل چهار ستاره تعداد زیادی رستوران و بوتیک‌های رنگارنگ و جذاب قرار دارند که برای گشت و گذار و خرید بسیار ایده آل می‌باشند. در این هتل برای افراد سیگاری فضایی مجزا تعبیه شده و استعمال دخانیات در سایر بخش‌های هتل ممنوع است. در هتل ۴ ستاره وایت هاوس امکانات رفاهی متعددی همچون اینترنت پرسرعت رایگان، پارکینگ، آسانسور، لاندری، صندوق امانات، اتاق چمدان، آرایشگاه، مرکز زیبایی، فروشگاه و تراس مهیا کرده‌اند تا میهمانان در مدت اقامت کمبودی را احساس نکنند.

هتل یک رستوران مدرن و زیبا هم دارد که منظره فوق العاده‌ آن مشرف به مسجد آبی و شهر استانبول می‌باشد، طعم غذاهای لذیذ و شگفت‌انگیز این رستوران را بدون شک تا مدت‌ها از یاد نخواهید برد. طراحی داخلی اتاق‌های هتل ۴ ستاره وایت هاوس به گونه‌ای انجام شده که مهمانان در این هتل احساس اقامتی سلطنتی را خواهند داشت. حمام اختصاصی، سشوار، حوله، لوازم بهداشتی رایگان، سرویس بهداشتی، تلویزیون صفحه تخت، مینی بار، تلفن، صندوق امانات، کتری برقی و میز مطالعه از جمله امکانات رفاهی است که در اتاق‌های این هتل برای میهمانان تعبیه کرده‌اند. هتل وایت هاوس با کاخ توپکاپی فقط ۷۰۰ متر فاصله دارد و مسافران در مدت زمان کوتاهی می‌توانند خود را از هتل به این مکان تاریخی و زیبا برسانند.

 

۵. هتل ۴ ستاره سلطانیا Hotel Sultania

هتل ۴ ستاره سلطانیا در منطقه سلطان احمد استانبول و در فاصله کمی از کلیسای ایاصوفیه، کاخ توپکاپی، مسجد آبی، بازار ادویه جات، پارک گلخانه و آب انبار باسیلیکا واقع شده است. طراحی اتاق‌های این هتل تلفیقی جذاب از سبک سنتی عثمانی و مدرن می‌باشد، مسافران در تمامی بخش‌های هتل به اینترنت پرسرعت رایگان دسترسی دارند. صبحانه در هتل ۴ ستاره سلطانیا به صورت بوفه باز با انواع نان‌ها، مرباها و شیرینی‌های خانگی، املت، آبمیوه‌های طبیعی و تازه، قهوه و چایی برای مسافران این مجموعه سرو می‌شود. در هتل ۴ ستاره سلطانیا یک رستوران هم در طبقه آخر مشرف به تنگه بسفر و کلیسای ایاصوفیه فعالیت دارد که میهمانان هتل برای نوشیدن یک فنجان قهوه ترک عصرها می‌توانند به این رستوران مراجعه کنند و از تماشا منظره لذت ببرند.

پذیرش ۲۴ ساعته، ترانسفر فرودگاهی، خدمات تهیه بلیط، اتاق چمدان، سالن جلسات، سیستم تهویه مطبوع و لاندری از جمله امکانات عمومی این هتل برای مسافران خود است. هتل ۴ ستاره سلطانیا تا پارک گلخانه حدود ۱۰۰ متر و تا کلیسای ایاصوفیه حدود ۵۰۰ متر فاصله دارد، ایستگاه تراموای گلخانه و ایستگاه مارمارای سیرکجی در چند قدمی این هتل قرار گرفته، موقعیت مکانی این هتل سبب شده تا هتل سلطانیا در لیست بهترین هتل های سلطان احمد قرار بگیرد.

۶. هتل ۴ ستاره رومانس Romance Istanbul Hotel

هتل ۴ ستاره رومانس یکی از بهترین بوتیک هتل‌های منطقه سلطان احمد می‌باشد که مسافران در مدت اقامت می‌توانند آسایش و آرامش را در فضای دلچسب و مجهز آن تجربه کنند. در چیدمان هتل از لوازم لوکس و درجه یک به شکلی بسیار زیبا و هنرمندانه استفاده شده است. علاوه بر اتاق‌ها و لابی مجلل، هتل ۴ ستاره رومانس یک رستوران بزرگ و شیک هم با منوی متنوع دارد. این هتل در فاصله کمی از بازار بزرگ استانبول، مسجد ایاصوفیه، کاخ توپکاپی و مسجد آبی قرار گرفته و میهمانان هتل رومانس دسترسی راحتی به این جاذبه‌های تاریخی و تفریحی شهر استانبول دارند. هتل رومانس جز بهترین هتل های سلطان احمد استانبول برای اقامت گردشگران ایرانی محسوب می‌شود، هتل دارای یک لابی بزرگ و مبله برای استراحت کوتاه مدت مسافران هم است.

اینترنت پرسرعت رایگان در همه بخش‌های هتل رومانس در دسترس مسافران قرار دارد، علاوه بر این خدمات لاندری خشکشویی، باشگاه ورزشی، خدمات ماساژ و اسپا هم با پرداخت هزینه در این هتل برای میهمانان قابل استفاده می‌باشد. در داخل هتل استخر سرپوشیده رایگان هم وجود دارد و خدمات ویژه‌ای نیز برای معلولین در این هتل مهیا کرده‌اند. هتل رومانس استانبول ۳۹ اتاق دارد و معماری آن ترکیب زیبایی از سبک عثمانی و کلاسیک می‌باشد. تمامی اتاق‌های این هتل دارای دستگاه چای‌ساز و قهوه‌ ساز است تا مسافران در زمان استراحت در اتاق‌ها بتوانند نوشیدنی گرم مورد علاقه خود را نوش جان کنند.

 

هتل 4 ستاره رومانس - الی گشت

۷. هتل ۴ ستاره امیرا Hotel Amira

هتل امیرا جز مجلل ترین و بهترین هتل های سلطان احمد است که به اکثر جاذبه‌های تاریخی این شهر همچون مسجد آبی، مسجد ایاصوفیه و بازار سرپوشیده استانبول دسترسی دارد. موقعیت مکانی عالی، هزینه اقتصادی اقامت و اتاق‌های شیک از دلایل اصلی محبوبیت هتل ۴ ستاره امیرا در بین گردشگران شهر استانبول است. در فاصله چند قدمی از این هتل ایستگاه تاکسی و تراموا برای حمل و نقل عمومی قرار دارد. نزدیکی هتل به ساحل دریای مرمره لذت اقامت در آن را برای مسافران چندین برابر کرده و مسافران این هتل می‌توانند قدم زنان خود را برای تماشای طلوع و غروب خورشید به ساحل برسانند.

برخی از اتاق‌های این هتل چهار ستاره تراس هم دارد که مسافران در مدت اقامت می‌توانند از این فضا برای تماشا منظره شهر استانبول استفاده کنند، تلویزیون، تلفن، مینی بار، تهویه مطبوع، صندوق امانات، حمام مجهز به سشوار، حوله، لوازم بهداشتی رایگان و کمد لباس از جمله امکانات رفاهی می‌باشد که در اتاق‌های هتل ۴ ستاره امیرا برای میهمانان تعبیه کرده‌اند. سقف تمامی اتاق‌ها در هتل امیرا با نقاشی‌هایی به سبک عثمانی تزئین شده که این موضوع به زیبایی اتاق‌ها افزوده است. پذیرش مسافران در این هتل به صورت ۲۴ ساعته انجام می‌شود و میهمانان در مدت اقامت به امکاناتی از قبیل صندوق امانات، صرافی، میز تور، خدمات اسپا، کلوب کودکان، کتابخانه، سالن ورزشی، سالن کنفرانس و لاندری دسترسی دارند. در رستوران این هتل صبحانه‌ بسیار مفصل با انواع غذاهای گرم و سرد در کنار نان‌ داغ سرو می‌شود.

 

هتل 4 ستاره امیرا - الی گشت

۸. هتل ۴ ستاره سورا دیزاین Sura Design Hotel

هتل ۴ ستاره سورا دیزاین با کارکنان خوش برخورد و خدمات لوکسی که به میهمانان ارائه می‌دهد، در سال‌های اخیر به یکی از جذابترین و بهترین هتل های سلطان احمد استانبول تبدیل شده و به صورت ۲۴ ساعته پذیرایی میهمانان این شهر از نقاط مختلف جهان می‌باشد. طراحی این هتل همانند قصری باشکوه است، نمای بیرونی و داخلی هتل ۴ ستاره سورا دیزاین به وضوح هنرمندی معماران برجسته این مجموعه را نشان می‌دهد. در محیط شیک و لاکچری این هتل مجهز انواع امکانات رفاهی برای استراحت و تفریح مسافران فراهم شده که از جمله آنها می‌توان به اینترنت وای فای پرسرعت رایگان، مینی بار، جکوزی، لاندری، استخر، سالن بدنسازی، صندوق امانات، اتاق چمدان، رستوران، کافی شاپ و سالن جلسات اشاره کرد.

همچنین برای آفتاب گرفتن در کنار استخر روباز این هتل صندلی‌های مخصوصی قرار داده‌اند که در زمان استراحت بر روی آنها می‌توانید منظره موزه ایاصوفیه را هم تماشا کنید. در رستوران سورا هم انواع کباب‌های سنتی و غذاهای مشهور عثمانی با بهترین کیفیت برای میهمانان سرو می‌شود، در آشپزخانه رستوران این هتل از سبزیجات و گوشت طبیعی ارگانیک برای پخت انواع و اقسام غذاها استفاده می‌کنند.

۹. هتل ۵ ستاره سورا هاگیا صوفیا Sura Hagia Sophia Hotel

هتل ۵ ستاره سورا هاگیا صوفیا یکی از بهترین هتل های سلطان احمد شهر استانبول محسوب می‌شود، این هتل مجلل بیش از ۲۳۰ واحد اقامتی مبله و مجهز با طراحی مدرن و امکانات درجه یک دارد. استخر، دو رستوران مجزا، پارکینگ رایگان، سونا و جکوزی، اتاق چمدان، صندوق امانات، فروشگاه، سالن زیبایی، لاندری، آرایشگاه، اسپا و باشگاه بدنسازی از جمله محبوب ترین امکانات رفاهی در هتل ۵ ستاره سورا هاگیا صوفیا شهر استانبول است. طراحی و معماری بسیار زیبا و باشکوه، نمای شگفت انگیز و موقعیت مکانی عالی را می‌توان از دلایل اصلی محبوبیت این هتل پنج ستاره بیان کرد. هتل سورا هاگیا صوفیا دو رستوران لوکس و درجه یک برای پذیرایی از مسافران شهر استانبول دارد، منوی یکی از رستوران‌ها منحصرا به غذاهای ترکی اختصاص یافته و در منو رستوران علاوه بر غذاهای لذیذ ترکی، انواع غذاهای اروپایی هم یافت می‌شود. تنوع اتاق‌های در این هتل زیاد است و میهمانان بر اساس سلیقه و بودجه خود می‌توانند واحد اقامتی مورد نظر را در این هتل رزرو کنند، کلیه واحدهای اقامتی این هتل به سیستم تهویه مطبوع؛ مبلمان، چای ساز، قهوه جوش، تلویزیون صفحه تخت و صندوق امانات مجهز می‌باشد. هتل ۵ ستاره سورا هاگیا صوفیا فقط ۲۰۰ متر با مسجد و موزه ایاصوفیه فاصله دارد و  ایستگاه تراموا سلطان احمد در چند قدمی این هتل واقع شده است.

 

هتل 5 ستاره سورا هاگیا صوفیا - الی گشت

جمع بندی بهترین هتل های سلطان احمد استانبول

نزدیکی هتل محل اقامت به جاذبه‌های دیدنی و مراکز تفریحی شهر استانبول از نکات مهم در زمان رزرو محل اقامت در این شهر بزرگ و زیبا می‌باشد که اغلب توریست‌ها به آن توجه دارند. محله تاریخی سلطان احمد در بخش اروپایی شهر استانبول واقع شده و بسیاری از توریست‌ها ایرانی اقامت در هتل‌های این منطقه را به دلیل دسترسی آسان به مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری شهر استانبول ترجیح می‌دهند.

در این مقاله تمام تلاش خود را کردیم تا تعدادی از بهترین هتل های سلطان احمد استانبول را با امکانات و موقعیت جغرافیایی که دارند به صورت کلی به شما معرفی کنیم. برای رزرو بهترین هتل های سلطان احمد می‌توایند به قسمت رزرو هتل سایت الی گشت مراجعه نمایید و فقط با چند کلیک ساده در هر ساعتی از شبانه روز که تمایل داشتید هتل مورد نظر خود را برای مدت زمان اقامت در شهر استانبول رزرو کنید.

منبع: خات نیوز

همچنین ببینید

ترکیه از خرید جنگنده «اف-16» آمریکا صرف‌نظر کرد

ترکیه از خرید جنگنده «اف-16» آمریکا صرف‌نظر کرد عضو شورای امنیت و سیاست خارجی ریاست‌جمهوری …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *