ترکیه مناسب‌ترین بازار برای تجار

ترکیه مناسب‌ترین بازار برای تجار

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:
ترکیه مناسب‌ترین بازار برای تجار زنجانی است
خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه ترکیه، مناسب‌ترین بازار تجاری و بازرگانی برای تجار زنجانی است، گفت: همکاری دو جانبه بین زنجان و ترکیه گسترش یابد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ناصر فغفوری امروز در نشست سفیر ترکیه در ایران با فعالان اقتصادی استان زنجان با اشاره به رتبه‌های صنعتی و معدنی استان در سطح کشور اظهار داشت: در حال حاضر رتبه استان زنجان در بخش صنعت و معدن به ترتیب 15 و 12 است.
وی با بیان اینکه مهم ترین صنایع فعال در استان زنجان مربوط به حوزه صنایع معدنی به ویژه صنایع شمش و روی و سنگ‌های تزئینی است، تصریح کرد: علاوه بر این کارخانجات بزرگ صنایع نساجی، غذایی و برق و الکترونیک در استان زنجان فعالیت‌های قابل توجهی دارند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به برنامه‌های راهبردی تدوین شده در حوزه صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: معتقدیم که بازار بکر استان می‌تواند ظرفیت‌های خوبی در این 3 حوزه به ویژه پس از دوران تحریم داشته باشد.
وی با بیان اینکه در حوزه فعالیت های اکتشافی معدنی استان زنجان ظرفیت‌های بالایی دارد، عنوان کرد: ترکیه در مقایسه با سایر کشورها مناسب‌ترین بازار تجاری و بازرگانی برای تجار زنجانی است.
فغفوری با اشاره به استقرار نمایشگاه بین‌المللی کاسپین در زنجان گفت: استقرار این نمایشگاه می‌تواند زمینه‌های لازم برای معرفی محصولات و بازارهای تجار زنجانی و ترکیه‌ای را فراهم کند.
وی ضمن استقبال از ایجاد شهرک صنعتی تخصصی «ترک» در استان زنجان خاطرنشان کرد: تمامی اطلاعات لازم در حوزه صنعت، معدن و تجارت زنجان در اختیار سرمایه‌گذاران ترکیه‌ای علاقمند برای حضور در این استان قرار داده می شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان عنوان کرد: امیدواریم در جریان افزایش مراودات تجاری و بازرگانی بین دو طرف نتایج همکاری برد – برد باشد.
انتهای پیام/ ب

همچنین ببینید

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه به گزارش خات نیوز در مرز سرو استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *