تمدید تعطیلی فرودگاه استانبول 

تمدید تعطیلی فرودگاه استانبول

تمدید تعطیلی فرودگاه استانبول 

به گزارش خات نیوز، فرودگاه استانبول از روز گذشته به دلیل بارش شدید برف و شرایط نامناسب جوی تعطیل شده است و پروازی از این فرودگاه صورت نمی‌گیرد.

این اتفاق با سفر چند لژیونر فوتبال ایران و عراق به تهران برای بازی در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ همزمان شد. به طوری که پنج بازیکن از عراق و مهدی طارمی از ایران درگیر این مشکل شده و نمی‌توانند ترکیه را به مقصد ایران ترک کنند.

مجتبی خورشیدی سرپرست تیم ملی فوتبال ایران شب گذشته در خصوص آخرین وضعیت مهدی طارمی گفت: پرواز طارمی شش، هفت ساعت تاخیر داشت اما بالاخره به سمت استانبول سفر کرد اما به ما خبر داد که هواپیما نتوانست در استانبول فرود بیاید و در شهری به نام دالامان در ۸۰۰ کیلومتری استانبول به زمین نشسته است. منتظریم ببینیم این خط هوایی چه برنامه‌ای برای مسافرانش دارد.

همچنین کریم انصاریفرد، امیر عابدزاده و پیام نیازمند هم سه بازیکن دیگر هستند که فدراسیون در تلاش بود تا مسیر سفر آنها را از استانبول تغییر بدهد تا بدون مشکل به تهران بیایند.

این در حالی است که طبق اعلام رسانه‌های عراقی، تعطیلی فرودگاه استانبول تا ساعت ۱۳ امروز سه شنبه تمدید شده است و پروازی در آن صورت نخواهد گرفت.

همچنین ببینید

تیم ملی کشتی آزاد ایران قهرمان جام پیروزی در ترکیه شد

تیم ملی کشتی آزاد ایران قهرمان جام پیروزی در ترکیه شد طرفداری | نوجوانان آزادکار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *