حضور تیم فوتبال پسران طلایی ایران در تورنمنت جهانی ترکیه

حضور تیم فوتبال پسران طلایی ایران در تورنمنت جهانی ترکیه

تیم فوتبال نونهالان پسران طلایی ایرانیان در تورنمنت جهانی ترکیه به عنوان تنها نماینده ایران در این مسابقات حضور خواهد داشت.

به گزارش خات نیوز ، تیم پسران طلایی ایرانیان که اواخر دی ماه سال جاری، در تورنمنت آنتالیا شهر ترکیه حضور خواهد داشت.

این تیم با دعوت نامه رسمی برای شرکت در تورنمنت جهانی آنتالیای ترکیه 29 دی ماه به این شهر برای انجام مسابقات سفر خواهد کرد. در این تورنمنت جهانی تیم‌های گالاتاسرای، بشیکتاش، فنرباغچه، آنتالیا اسپور ترکیه، روبین کازات روسیه و چند تیم دیگر اروپایی حضور خواهند داشت. در مجموع 60 تیم در 4 رده سنی 13،12،11،10 حضور خواهند داشت.

تیم پسران طلایی ایرانیان منتخبی از بازیکنان سراسر کشور در رده سنی نونهالان 12 سال است. این تیم در مسابقات ازمیر کاپ ترکیه، بانسکو کاپ بلغارستان و مسابقات تفلیس گرجستان شرکت کرده است که در تمامی تورنمنت‌های یادشده توانسته است عناوین برتر مسابقات را کسب کند.

تیم پسران طلایی توانست در مسابقات بانسکو کاپ بلغارستان بدون شکست و تنها با یک گل خورده، تیم برتر مسابقات شود که در دوره بعدی بدلیل مصاف با تیم اسرائیلی، حاضر به ادامه مسابقات نشد.

مسئولان این تیم در تلاش هستند تا بتوانند در تورنمنت پیش‌رو در 2 رده سنی 12 و 13 سال به عنوان تنها نماینده ایران در این تورنمنت جهانی حضور پیدا کنند.

 

منبع خبر

همچنین ببینید

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه تصاویری از کنسرت شب گذشته صادق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *