رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا

رافتینگ رودخانه وحشی آنتالیا

تور رافتینگ در آنتالیا معروفترین و مهیج ترین تور می باشد که در دنیا طرفداران بیشماری دارد و یکی از بهترین تفریحات آنتالیاست و هزینه تور رافتینگ آنتالیا مناسب برای دوستانی که اهل ماجراجویی و ورزش و سرگرمی هستند . برای تجربه چیزی متفاوت می توانید یک تور رافتینگ را امتحان کنید و بر روی امواج خروشان رودخانه قایق سواری کنید

رافتینگ یعنی قایقرانی در رودخانه وحشی . در این تور رافتینگ آنتالیا ابتدا پس از آموزش های لازم توسط مربیان حرفه ای و گرفتن تجهیزات لازم به ارتفاعات کوهستان می رویم و سپس در ساحل رودخانه سوار قایقهای مخصوص می شویم و مسیر رودخانه را به سمت پائین ادامه می دهیم.

برای قایق سواری در رودخانه ای مهیج و خروشان می توانید از آنتالیا بهره ببرید، در ابتدا باید موارد لازم را نزد، مربیان برجسته ای بیاموزید و بعد به ارتفاعات بروید و در رودخانه های موجود روند تفریح خود را کامل کنید. قایق های این رودخانه ظرفیت های دو تا ده نفره دارند. در قایق ده نفره یک مربی وجود دارد که به طور خصوصی به شما همه چیز را هشدار خواهد داد و در کمال امنیت به شما کمک می کند که قایق سواری خوبی داشته باشید. مسیر رفت و آمد حدودا ۱۴ کیلومتر است که سر شار از هیجان و لذت خواهد بود.

در مسیر رودخانه شما  دیدنی های بیشماری خواهید دید و از مشاهده مناظر طبیعی کوهستان لذت خواهید برد همچنین در مسیر رودخانه شنا کردن را نیز خواهید داشت . بعد از یک ورزش پر تحریک و مهیج با لذت تمام نهار را میل بفرمائید و در پایان فیلم ها و عکس ها در اختیار شما قرار میگیرد که البته رایگان نمی باشد.

 

وسایل مورد نیاز تور رافتینگ در آنتالیا : کرم ضد افتاب و مایوی شنا ، حوله ، کفش مناسب ، پول برای هزینه اضافه لباس مناسب

 

تور رافتینگ را می تواننید از طریق تمام تورهای مسافرتی تهیه کنید. معمولاٌ این تور از ساعت 9 صبح  شروع می شود و تا ساعت 4 بعد از ظهر طول می کشد .

 

 

rafteng

همچنین ببینید

کنترل و درمان استرس با طب سنتی

کنترل و درمان استرس با طب سنتی استرس و مشغله های این روزهای مردم جهان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *