راهنمای مسافرتی به آنتالیا ترکیه

راهنمای مسافرتی به آنتالیا ترکی

به گزارش خات نیوز کالیچی آنتالیا به شهر قدیمی آنتالیا گفته میشود. Kaleici مکان قدیمی شهر است. در اینجا می توانید با گذشت زمان از مسیر ماریناها ، مساجد و بازارهای قدیمی ، خود را به عقب برگردانید و در خیابان های سنگفرش قدیمی قدم در تور آنتالیا بزنید.این یکی از برجسته های قسمتهای سفر به آنتالیا بود که آنتالیا را برای من خاص ساخت زیرا شهر قدیمی Kaleici همه اینها را داشت و می توانستید به راحتی روزها با کاوش در کوچه های پشتی گم شوید.من می خواهم چند عکس در اینجا بگذارم و شما در ذهن خود کالیچی آنتالیا را تصور کنید و از پیاده روی عکاسی مجازی لذت ببرید

یکی از کارهای مورد علاقه در آنتالیا ، ترکیه گرفتن چای محلی ترکیه و گرفتن چشم انداز خیره کننده اقیانوس که آنتالیا باید ارائه دهد.به خصوص هنگامی که خورشید شروع به غروب می کند و خورشید در سراسر دریا می تابد ، تجربه واقعاً تماشایی است.همانطور که محلی ها انجام می دهند و چای محلی ترکیه را می نوشند ، کمی استراحت کنید و منظره خیره کننده آنتالیا را بگیرید. اگر اوقات فراغت زیادی دارید ، آبشارهای دودن کاملاً ارزش بازدید را دارند.کمی از مرکز شهر فاصله دارد اما اگر بتوانید یک روز اتومبیل اجاره کنید و از Termessos Colosseum نیز بازدید کنید ، این یک سفر روزانه عالی در تور آنتالیا خواهد بود.این واقعیت بسیار توریستی است که همه چیز مانند دیزنی لند با یک دفتر بلیط و فروشگاه های هدایا در ورودی تنظیم شده است. برای رسیدن به Termessos Colosseum ، چون یک ساعت از مرکز شهر آنتالیا فاصله دارد ، باید یک روز ماشین اجاره کنید یا با یک تور گشت و گذار بروید و وقت خود را به زمان رومی ها در آنتالیا برگردانید. این منطقه واقع در بالاترین نقطه توسط پارک ملی خیره کننده آنتالیا واقع شده است و کاملاً ارزش بررسی دارد. مطمئناً این یک درایو خسته کننده نیست.تمام ویرانه های منتهی به Colosseum در اطراف در زمین شکسته و دست نخورده اما هنوز هم حفظ و محفوظ است. به همین دلیل مسافران آنتالیا دوست دارند که از ترمسوس دیدن کنند ، که تقریباً مانند گذشته رها شده و دست نخورده و بکر مانده است. سعی کنید که در اوایل صبح به این مکان برسید و تمام مکان را برای خودتان داشته باشید.بسیار جالب است که مدتی در اینجا بمانید و ذهن خود را دوباره به آنچه اتفاق افتاده یک بار مرور کنید.

یک چیز برای امتحان کردن در حالی که در آنتالیا و تور ترکیه هستید این است که بستنی را از یک فروشنده خیابانی سفارش دهید.بستنی ترکی با ژلاتو سنتی ایتالیایی تفاوت زیادی دارد ، جایی که قوام آن تقریباً شبیه کره بادام زمینی است.با این حال ، سبک بستنی جذابیت اصلی آن است که چرا باید بستنی ترکیه را در ترکیه امتحان کنید.

منطقه ساحل کنیالتی ، یک مکان عالی برای پاتوق

قرار گرفتن در کنیالتی ایده خوبی بود زیرا تنها یک پیاده روی با ساحل اصلی فاصله دارد.در اینجا می توانید تعدادی از کافه ها که نوار را خط می کنند پیدا کنید و یک مکان محلی جالب را در اینجا پیدا کنید.مکان خوبی برای شنا در آفتاب و امواج و همچنین گرفتن چای ترکی و تماشای غروب خورشید است.

کمترین مسافرت با اتوبوس در آنتالیا یک تجربه محلی است.

شما هیچ اطلاعاتی درباره جدول زمانی اتوبوس در هر یک از ایستگاه های اتوبوس پیدا نمی کنید ، و کمک گرفتن از راننده بسیار دشوار است.اما برای هر دور لیر40 می پردازید و چه چیزی برای از دست دادن دارید!این به خودی خود می تواند یک ماجراجویی باشد بعضی از مسیرها تنها با یک مسیر در یک حلقه طی می شوند تا پیدا کردن اتوبوس به عقب مشکل باشد. مسئله بعدی این است که رانندگان اتوبوس دیگر پول نمی پذیرند و شما مجبور خواهید شد آنتالیا کارت خریداری کنید.اگر قصد اقامت در منطقه کنیالتی را دارید ، مسافرت با اتوبوس محلی بسیار جالب و سرگرم کننده است ، زیرا تنها دو اتوبوس را پیدا خواهید کرد که به سمت شهر و عقب می روند.تنها چیزی که می توانم بگویم بهترین شانس سفر با اتوبوس در کنار سواحل آنتالیا است و با آن ماجراجویی می کنید. اگر گرسنه هستید و در منطقه کنیالتی هستید ، حتماً به Urfa Sultan Sofrasi مراجعه کنید.آنها غذاهای محلی ترک را از کوره سرو می کنند و من هیچ وقت غذای بدی در اینجا نخورده ام ، همه ارزش خارق العاده و بسیار خوبی برای پول دارد.

کارکنان بسیار دوستانه نیز هستند و همیشه از آنها استقبال می کنند ، مجبور بودند به آنها فریاد بزنند زیرا غذا و خدمات فوق العاده بود.برای رزرو تور آنتالیا به سایت توریاب مراجعه کنید و میتوانید قیمت تور آنتالیا را از آژانسهای مختلف بررسی نمائید

همچنین ببینید

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه تصاویری از کنسرت شب گذشته صادق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *