رضا ضراب و عشق جدیدش حادیثه خواننده مشهور ترکیه

رضا ضراب و عشق جدیدش حادیثه خواننده مشهور ترکیه

خات نیوز – حادیثه خواننده مشهور اهل ترکیه که آوریل گذشته با مهمت دینچرلر تاجر مشهور ازدواج کرد، در حال حاضر در مرحله طلاق است! اظهارات جدیدی از طرف خبرنگاری که ادعا داشت حرف هایش را از منبعی نزدیک شنیده است، مثل بمب در دنیا مجلات افتاد!

رضا ضراب و عشق جدیدش حادیثه خواننده مشهور ترکیه

به گزارش خات نیوز حادیثه خواننده مشهور 36 ساله با خبر ازدواجش همه را حیرت زده کرد. مدت کمی قبل از خبر ازدواج او، ادعای رابطه او با رضا ضراب همسر سابق ابرو گوندش دنیا مجلات را پر کرده بود.

رضا ضراب و ابرو گوندشابرو گوندش ادعا کرده بود که همسرش رضا ضراب در رابطه عاطفی با دوست و همکارش حادیثه می باشد.

با خبر ازدواج حادیثه تمامی آن ادعاها فراموش شد. به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، با اعلام خبر طلاق حادیثه از مهمت دینچرلر، ادعا رابطه او با رضا ضراب دوباره مثل آتشی زیر خاکستر برخاسته است!

حادیثه و مهمت دینچرلربه گفته خبرنگار ترک در برنامه «اگه نگم‌ نمیشه»، حادیثه که دنبال کارهای طلاقش است دوباره با رضا ضراب ملاقات داشته است.

او گفت: «من از چند منبع خیلی نزدیک شنیدم که دوباره حادیثه و رضا باهم ملاقات داشتند. 99 درصد مطمئنم که حادیثه از مهمت برای لاپوشونی رابطش با رضا سو استفاده کرده!

حتی مهمت الان میتونه برای این موضوع از اون شکایت کنه! من با نزدیکان مهمت صحبت کردم… همه میگن مهمت خیلی ناراحته و تو‌ خودشه و اصلا نمی‌خواد با کسی حرف بزنه..

حادیثهبعد از این اظهارات در برنامه زنده، ابراهیم تاتلیسس به صورت تلفنی تمامی ادعاها را نقض کرد! او گفت که رضا ضراب با هیچ خانمی در ترکیه ملاقات نداشته است.

مجری برنامه در جواب او گفت: «شما وقتی رضا به ابرو هم خیانت کرد گفتید خبر نداشتید! پس الانم ممکنه از چیزی باخبر نشید!

رضا ضراب و ابراهیم تاتلیسسجالب است بدانید ابراهیم تاتلیسس با رضا ضراب رابطه‌ای بسیار صمیمانه و نزدیک دارد. حتی پس از ترور تاتلیسس تمامی کارهای درمانی او در آمریکا با کمک تمام و کمال رضا ضراب صورت گرفت.

همچنین ببینید

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه به گزارش خات نیوز در مرز سرو استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *