روند بهبود اکبر عبدی در آلانیا

روند بهبود اکبر عبدی در آلانیا

برادر اکبر عبدی آخرین خبرها از سلامتی او را اطلاع رسانی کرده است.

خات نیوز- علی عبدی برادر بازیگر پیشکسوت و مطرح سینمای ایران اکبر عبدی، در ارتباط با وضعیت عمومی برادرش، گفت: در حال حاضر حال عمومی برادرم خوب است و پزشکان از روند بهبود حال وی رضایت دارند. او همچنین در حال حاضر در مسافرت به سر می‌برد و طی چند هفته آینده برای درمان و آزمایشات لازم به ایران برمی‌گردد.
وی در ادامه افزود: یکی از دلایلی که اکبر عبدی تصمیم گرفت ادامه قرنطینه خود را در خارج از ایران و در کشور ترکیه بگذراند، این است که بسیاری از دوستان و آشنایان وی و همچنین نزدیکانش اصرار بر دیدن وی می‌کردند و پزشکان به دلیل اینکه وی را از هر نوع ملاقاتی ممنوع کرده‌اند، از او خواستند برای ادامه روند قرنطینه که شرایط راحت‌تری را بگذراند و همچنین تنوع روحی نیز داشته باشد، به کشور ترکیه برود.
عبدی در پایان خاطر نشان کرد: خدا را شکر که حال بازیگر مطرح سینمای ایران رو به بهبود است و پزشکان او از روند درمانش راضی هستند و خودش نیز با اشتیاق علاقه دارد که در پایان درمان به ادامه فعالیت کاری و حرفه‌ای خودش بپردازد. همچنین لازم می‌دانم بگویم خبرهایی مبنی بر اینکه اکبر عبدی می‌‌خواهد در ترکیه به زندگی خود ادامه دهد، کذب محض است و او با علاقه به کشورش برای ادامه فعالیت باز خواهد گشت

روند بهبود اکبر عبدی در آلانیا
روند بهبود اکبر عبدی در آلانیا

همچنین ببینید

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه به گزارش خات نیوز در مرز سرو استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *