سرخ‌ها مهمان سفیر

سرخ‌ها مهمان سفیر

برنامه پرسپولیس تا بازی با ترینیداد اعلام شد

به گزارش دولت بهار به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، با وجود آنکه کادر فنی تیم پرسپولیس امروز را استراحت اعلام کرده است، سرخپوشان باید ساعت ۹ صبح به وقت محلی برای صرف صبحانه حضور پیدا می‌کردند.

در این رابطه، بازیکنان بعد از صبحانه در اختیار خود بودند و ساعت ۱۱ به وقت محلی محل اردو را ترک کرده و راهی آنکارا شدند. اعضای تیم حدود ساعت ۱۲:۳۰ به آنکارا رسیده و در ضیافت سفارت ایران حاضر می‌شوند. بازیکنان بعد از نهار اجازه دارند برای خرید و گشت و گذار از جمع تیم جدا شوند ولی باید تا ساعت ۲۰ امروز خود را به کادر فنی معرفی کنند.

برانکو جلسه فنی مربوط به بازی دوستانه با تیم ملی ترینیدادتوباگو را برای ساعت ۱۱ فردا شنبه در نظر گرفته است. این بازی راس ساعت ۱۷ به وقت محلی ۱۸:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه شهر گیزیلچه حمام برگزار خواهد شد.

همچنین در ترکیه امروز جمعه عید فطر اعلام شده و به همین دلیل برانکو ایوانکویچ طبق برنامه‌ای که از پیش اعلام شده بود، سرخپوشان از تمرین معاف شدند تا ضمن گشت و گذار در آنکارا و استراحت، در صورت تمایل به خرید سوغات بپردازند.

بر همین اساس اعضای تیم امروز میهمان دکتر بیگدلی سفیر ایران در ترکیه خواهند بود و در ضیافت این سفارت شرکت خواهند کرد. سفیر ایران در جریان بازی تدارکاتی اول پرسپولیس در ترکیه در ورزشگاه حضور پیدا کرده و به تماشای مصاف دو تیم نشسته بود.

همچنین ببینید

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه به گزارش خات نیوز در مرز سرو استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *