سردار آزمون در شهر بلک آنتالیا

سردار آزمون در شهر بلک آنتالیا

خات نیوز- یاران سردار آزمون از دیروز سومین مرحله از اردوهای آماده سازی زمستانی را در شهر بلک ترکیه آغاز کردند تا برای بازی 28 بهمن با حریف خود از جمهوری چک آماده شوند.

به گزارش خات نیوز، در شرایطی که حضور در مرحله یک هشتم نهایی یورو لیگ باعث شد تا برخی تیم های روسی از جمله روستوف تمرینات خود را از سایر باشگاه های این کشور زودتر درزمستان استارت بزنند یاران سردار آزمون از دیروز سومین مرحله از اردوهای آماده سازی زمستانی را در شهر بلک آنتالیا آغاز کردند تا برای بازی 28 بهمن با حریف خود از جمهوری چک آماده شوند.

طبق قرعه کشی انجام شده روستوف در این مرحله از رقابت ها به مصاف اسپارتاپراگ جمهوری چک می رود و قربان بردی اف امیدوار است بتواند همچنان با عبور از سد حریف خود به تاخت و تاز اروپایی اش ادامه دهد. سردار آزمون مهاجم ایرانی روستوف بعد از چند روز استراحت در ایران و گشت و گذار در زادگاهش دوباره به ترکیه برگشت تا خود را برای بازی با اسپارتا پراگ آماده کند.

سایت باشگاه روستوف در گزارشی تصویری از آماده سازی بازیکنان این تیم در اردوی ترکیه دوباره به سردار آزمون به عنوان یکی ازمردان محبوب این تیم توجه ویژه ای نشان داد و ابراز امیدواری کرد گلزنی های مهاجم اول این روزهای روستوف زمینه پیشرفت بیشتر آنها در اروپا را فراهم کند.

منبع خبر

همچنین ببینید

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه به گزارش خات نیوز در مرز سرو استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *