سه شنبه تیم فوتبال رسانه ورزش عازم ترکیه می شود

سه شنبه تیم فوتبال رسانه ورزش عازم ترکیه می شود

تیم فوتبال خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی در پنجمین سفر بین المللی خود روز سه شنبه تهران را به مقصد ترکیه ترک خواهد کرد تا علاوه بر بازدید از امکانات ورزشگاه بشیکتاش، دیدار این تیم با موناکو را از نزدیک تماشا کند.

به گزارش خات نیوز، این تیم که یازدهمین سال فعالیت خود را آغاز کرده است در این سفر چهار روزه که با حمایت شرکت آریا شیک قشم صورت می گیرد، علاوه بر بازدید از امکانات و بخش های مختلف ورزشگاه بشیکتاش، قرار است دیدار این تیم با موناکو در لیگ قهرمانان اروپا را نیز از نزدیک تماشا کند. عارف محمدوند بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس هماهنگی این سفر را انجام داده است.

تیم فوتبال رسانه ورزش پیش از این علاوه بر سفرهای پرتعدادی که به شهرهای مختلف و به منظور برگزاری دیدارهای خیریه داشت، چهار سفر دیگر به مالزی، ترکیه و امارات (دو سفر) داشته است و این پنجمین سفر این تیم خواهد بود.

تیم خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی که روز سه شنبه نهم آبان راهی ترکیه خواهد شد، روز چهارشنبه در دیداری نمادین به مصاف تیمی متشکل از بازیکنان منتخب پیشکسوت فوتبال این کشور خواهد رفت.

اسامی تیم اعزامی به ترکیه به شرح زیر است: رضا ترابیان، محمود کلهر،  عادل فردوسی پور، پیمان اسدیان، رضا خسروی، علیرضا خلیفه، مصطفی لشگری، محمد سیانکی، محمدحسین میثاقی، مهدی توتونچی ، علیرضا اکبری خرم، اسماعیل کیاحیرتی، مهدی محمدی، مرتضی احمدی، محمود نجف زاده، هادی وداعی، روح الله وحدتی، عبدالواحد میرزازاده، عابدین طاهرکناره، آرمن ساروخانیان، نیما علیپور، رضا عظیمی، سیامک خاجی و فرخ کیا.

انتهای پیام

منبع خبر

همچنین ببینید

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه به گزارش خات نیوز در مرز سرو استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *