شهرداری ارزروم ترکیه آماده ارسال اقلام پیشگیری از کرونا به ارومیه 

شهرداری ارزروم ترکیه آماده ارسال اقلام پیشگیری از کرونا به ارومیه 

به گزارش خات نیوز مهمت سکمن امروز چهارشنبه در گفت و گوی تصویری با محمد حضرت‌پور شهردار ارومیه افزود: ارومیه و ارزروم شهرهای خواهرخوانده هستند و مدیران شهری باید در این شرایط و برای گذر از این دوران، آن را آزمونی جدی و تجربه ای نو قلمداد کنند.
وی با تشریح اقدامات شهرداری ارزروم برای کنترل بیماری کرونا ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان ماه مبارک رمضان، این بیماری را در این شهر شرقی ترکیه کنترل کرده و جلوی شیوع آن را بگیریم.
وی اظهار کرد: طبق تمهیدات اندیشیده شده، شهروندان ارزروم تنها با اخذ مجوز از شهرداری می‌توانند در سطح شهر تردد کنند و کارت‌هایی نیز بین نیازمندان به ارزش ۲۵۰ لیره توزیع می‌شود که به غیر از سیگار، قابلیت خرید از تمامی فروشگاه‌ها و تمامی اقلام را دارد.
شهردار ارومیه نیز در این گفت و گو با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان اظهار کرد: از زمانی که کرونا در این شهر شیوع پیدا کرده، مدیریت شهری با همه توان کوشیده است که از انتشار هرچه بیشتر آن جلوگیری کند.

محمد حضرت‌پور با تشریح جزئیات کارها و اقدامات انجام گرفته از سوی شهرداری ارومیه اعم از ضدعفونی معابر، بحث حمل و نقل عمومی و کمک به سایر ارگان‌ها ادامه داد: یکی از مشکلات جمهوری اسلامی ایران که همزمان با کرونا با آن نیز روبروست، تحریم های ظالمانه آمریکا به شمار می رود.

وی اضافه کرد: توزیع بسته‌های کمک‌معیشتی برای اقشار آسیب‌پذیر از کرونا را به‌طور ویژه در دستور کار خود قرار داده‌ایم و تاکنون ۲۳ هزار بسته از سوی شهرداری به نیازمندان و رانندگان بخش حمل و نقل عمومی اهدا شده است.

وی همچنین از انجام تست کرونا بین رانندگان بخش حمل و نقل عمومی شهر ارومیه خبر داد و اضافه کرد: خوشبختانه در راستای تأمین ماسک برای شهروندان ارومیه ای کارگاههای تولیدی بسیاری در سطح شهر از سوی خیّران و نهادهای مختلف راه اندازی شده که این سبب می شود کمبود آنچنانی حس نشود.

شهرداری ارومیه در راستای دیپلماسی شهری، استفاده از تجربیات سایر شهرداری های جهان و همچنین تبیین تحریم های ظالمانه آمریکا و اثرات آن بر سلامتی شهروندان ایرانی و ارومیه‌ای، در دیدارهای آنلاین آینده نیز با تعدادی از شهرداران شهرهای جهان این موارد را تشریح خواهد کرد.
ارزروم از جمله مهمترین شهرهای شرق ترکیه به شمار می رود.
انتهای پیام

منبع خبر

همچنین ببینید

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه تصاویری از کنسرت شب گذشته صادق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *