شوق ایرانیان برای حضور در Oses turkiye

شوق ایرانیان برای حضور در Oses turkiye

Oses turkiye مسابقه خوانندگی است که چند سالی در ترکیه برگزار می شود. در این مدت یک ایرانی که در ترکیه زندگی می کند، در یک دوره این مسابقات شرکت کرد و تا مرحله نیمه نهایی هم بالا رفت اما امسال اتفاق عجیبی افتاده.

به گزارش خبرگزاری ایران تی آر: Oses turkiye مسابقه خوانندگی است که چند سالی در ترکیه برگزار می شود. در این مدت یک ایرانی که در ترکیه زندگی می کند، در یک دوره این مسابقات شرکت کرد و تا مرحله نیمه نهایی هم بالا رفت اما امسال اتفاق عجیبی افتاده. چهار ایرانی از شهرهای مختلف ایران، خودشان را به استانبول رسانده اند تا در این مسابقه تست صدا بدهند؛ دو پسر و دو دختر

نیما از رشت
نیما از رشت

یکی از پسران از تبریز رفته بود و با توجه به نزدیکی زبان آذری و ترکی استانبولی، حضور او خیلی اتفاق عجیبی نبود اما در دو هفته گذشته سه نفری که چیزی از زبان ترکی نمی دانستند در این مسابقه شرکت کردند. نیما از رشت آمده بود و حتی زبان انگلیسی هم نمی دانست. مترجمی هم که با خودش آورده بود، دست کمی از خودش نداشت.

وضعیت دخترها بهتر بود و آنها انگلیسی بلد بودند. با این حال پسرها برای رقابت انتخاب شدند و از این رو باید مدتی در استانبول بمانند اما دخترها باید به ایران برگردند. یکی از این شرکت کننده ها ترانه «سلطان قلب ها» را خواند. شنیدن این ترانه از یک شبکه ترک می توانست عجیب باشد.

گزارش تماشاگران امروز

همچنین ببینید

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه به گزارش خات نیوز در مرز سرو استان …

2 نظر

  1. همه ساله حدود ٧، ٨ نفر از خطه سرسبز آذربايجان در اين برنامه شركت ميكنند اگر اطلاعات نداريد خودبه خود يا مغرضانه تحليل نكنيد لطفا

    • خبرنگار فرهنگی

      سلام
      تحلیلی نشده، به گزارش اگر توجه کنید چند فارسی زبان هم شرکت کرده بودند
      هرساله آذری زبان ها هستند، ولی امسال حضور بیشتری از ایران صورت گرفته

      موفق باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *