شکایت ریزه اسپور از طارمی

شکایت ریزه اسپور از طارمی

قبل از شروع فصل جاری لیگ برتر مهدی طارمی راهی ترکیه شد و قراردادی با باشگاه ریزه اسپور ترکیه امضا کرد اما بعد از چند هفته پشیمان شد و به تهران بازگشت تا با پرسپولیس قرارداد تازه‌ای منعقد کند.

به گزارش خات نیوز در آن مقطع خبری از فسخ قرارداد طارمی با باشگاه ترکیه‌ای نبود و این موضوع تعجب همگان را برانگیخت که چطور طارمی با وجود قرارداد با باشگاه ترکیه‌ای راهی تهران شده و با پرسپولیس قرارداد بسته است. به هر حال آن زمان باشگاه پرسپولیس و وکیل طارمی اعلام کردند این مساله قانونی بوده و باشگاه ترکیه‌ای هم شکایتی نکرده است.

اما ظاهرا ریزه‌اسپور ترکیه بعد از گذشت چند ماه تصمیم گرفته این پرونده را به جریان بیندازد و در ماه ژانویه از مهدی طارمی به فیفا شکایت کرده است. نامه این شکایت 17 ژانویه به باشگاه پرسپولیس ابلاغ شده و تا 6 فوریه به این باشگاه مهلت داده شده بود تا دفاعیه خود را نسبت به این شکایت ارائه کند. به نظر می‌رسد پرسپولیسی‌ها نیز با مدارک و مستنداتی که در اختیار داشتند و بعد از مشورت با وکیل مهدی طارمی دفاعیه خود را ارائه داده اند. به هر حال از تاریخ این شکایت 41 روز می‌گذرد و باید دید دفاعیه پرسپولیس تا چه حد مورد قبول فیفا قرار خواهد گرفت.

روزبه وثوق احمدی، سرپرست کمیته تعیین وضعیت بازیکنان در فدراسیون فوتبال با تایید شکایت باشگاه ریزه اسپور از طارمی می‌گوید: این شکایت به دست مسوولان باشگاه پرسپولیس رسیده و تا جایی که من می‌دانم آنها از طریق یک وکیل که تصور می‌کنم ابراهیمی باشد، پیگیری این پرونده را انجام می‌دهند.

صمد ابراهیمی، وکیل مهدی طارمی در واکنش به شکایت باشگاه ترکیه‌ای می‌گوید: من خبر موثقی در این باره ندارم. البته نگرانی از بابت شکایت باشگاه ریزه اسپور وجود ندارد. هر کسی می‌تواند شکایت کند. در ضمن ما در بندی از قرارداد طارمی آورده بودیم که درصورت صدور ITC او بازیکن ریزه اسپور محسوب می‌شود که ITC هم صادر نشده بود و قرارداد او با پرسپولیس منعی نداشت.

حالا که این بحث درباره طارمی باز شده برخی به مساله رضاییان و جدایی مشابه او از ریزه اسپور هم اشاره می‌کنند اما رضاییان وضعیت متفاوتی با طارمی دارد چرا که بعد از چند هفته مذاکره با مسوولان این باشگاه قراردادش را فسخ کرد و هیچ شکایتی از او انجام نشده است.

منبع خبر

همچنین ببینید

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه به گزارش خات نیوز در مرز سرو استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *