صف‌ طولانی کامیون‌ها در مرز بازرگان

صف‌ طولانی کامیون‌ها در مرز بازرگان

خات نیوز- بیش از ۶ کیلومتر صف کامیون در ورودی بزرگ‌ترین مرز زمینی کشور شکل گرفته است.

صف‌ طولانی کامیون‌ها در مرز بازرگان
به گزارش خات نیوز – سید مرتضی احمدپور: اسفندماه بود که ممانعت طرف ترکیه‌ای از ورود کامیون‌ها و تریلی‌ها به این کشور از مرز ایران موجب تشکیل صف طولانی در جاده بازرگان شد، ولی این بار حجم بالای صادرات به کشور ترکیه موجب تشکیل صفی طولانی از کامیون‌ها در جاده منتهی به گمرک بازرگان شده است؛ صفی که به گفته رانندگان حاضر در محل طول آن در روزهای اخیر از ۶ تا ۱۰ کیلومتر بوده و به طور متوسط ۸۰۰ کامیون در جاده بازرگان به صف شده‌اند.

یکی از رانندگان تبریزی که تجربه حضور در این صف‌های طولانی را داشته است، می‌گوید: جاده بازرگان منتهی به مرزی بسیار باریک است و احتمال تصادف برای کامیون‌ها بسیار زیاد است.

اسد علیوند ادامه می‌دهد: توقف کامیون در مرز برای چند روز امری طبیعی است، اما در کشور مقابل پایانه چندمنظوره و پارکینگ‌های بزرگی احداث شده که محل استراحت برای رانندگان هم در نظر گرفته شده است.

در پیگیری‌های خبرنگار همشهری آنلاین از مسئولان گمرک بازرگان و مدیران صمت آذربایجان غربی، مسئولان حاضر به گفت‌وگو نشدند اما یکی از کارکنان گمرک بازرگان از برنامه‌ریزی برای تعریض جاده منتهی به مرز و احداث پایانه مرزی ویژه کامیون‌ها خبر داد.

بنا بر پیگیری‌های ما، پایانه مرزی ویژه خودروهای سواری در مرز بازرگان وجود دارد که امکان پارک چندروزه خودرو با امنیت نسبی بالا هم در آن ممکن است.

منبع خبر

همچنین ببینید

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه به گزارش خات نیوز در مرز سرو استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *