فیلم آدمخوار در جشنواره فیلم کوتاه ازمیر

فیلم آدمخوار در جشنواره فیلم کوتاه ازمیر

خات نیوز- فیلم کوتاه «آدمخوار» به کارگردانی رامین سامانی به بیست‌ودومین جشنواره فیلم کوتاه ازمیر ترکیه راه پیدا کرد.

فیلم آدمخوار در جشنواره فیلم کوتاه ازمیر

به گزارش خات نیوز فیلم کوتاه «آدم‌خوار»، این فیلم در بخش پانورامای بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه ازمیر به روی پرده می‌رود.

جشنواره فیلم کوتاه ازمیر از سال۲۰۰۰ شروع به نمایش فیلم‌های خود کرد و از آن زمان یکی از معتبرترین جشنواره‌ها بین دوستداران سینما بوده است و برنده جایزه بزرگ این رویداد سینمایی واجد شرایط رقابت در جوایز آکادمی اسکار می‌شود.

فیلم کوتاه آدم‌خوار به نویسندگی و کارگردانی رامین سامانی و در ژانر اجتماعی با مدت‌زمان ۹ دقیقه، آماده حضور در این جشنواره خارجی است. تهیه‌کنندگی این فیلم را محبوبه زرگری و رامین سامانی بر عهده داشته‌اند.

این فیلم پیش از این نیز در جشنواره‌هایی چون سی‌وششمین جشنواره فیلم کوتاه «آلپینال» اتریش، نهمین جشنواره «موسترا اینترگالاستیکا» در مکزیک و چهارمین جشنواره فیلم «ولتورنوِ» ایتالیا پذیرفته شده بود.

در خلاصه‌داستان فیلم «آدم‌خوار» آمده: در حالی‌که ویروسی ناشناخته در ایران پخش شده، مردی یدک‌کش، که وظیفه اصلی‌اش کمک به دیگران است، برای تامین نیازهای خانواده دست به جنایت وحشتناکی می‌زند.

بهزاد دورانی، منصور نصیری، فرزانه سلحشور، محمدجواد سجادی و رامین سامانی در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

دیگر عوامل فنی این فیلم عبارتند از:

مدیر فیلمبرداری: پوریا پیشوایی، مدیر صدابرداری: هادی معنوی‌پور، دستیار یک کارگردان و برنامه‌ریز: حسین ایرجی، طراح صحنه، لباس و گریم: نوید فرح‌مرزی، مدیرتولید: علیرضا کفایتی، تدوین: پویان شعله‌ور، صداگذار: حسین قورچیان، آهنگساز: مهدی معظم، جلوه‌های بصری: حسن نجفی، اصلاح رنگ و نور: هوتن حق‌شناس.

بیست و دومین جشنواره فیلم کوتاه ازمیر از تاریخ ۲۲ تا ۲۸ نوامبر (۱ تا ۷ آذر) در کشور ترکیه برگزار می‌شود.

کد خبر 637548

همچنین ببینید

تیم ملی کشتی آزاد ایران قهرمان جام پیروزی در ترکیه شد

تیم ملی کشتی آزاد ایران قهرمان جام پیروزی در ترکیه شد طرفداری | نوجوانان آزادکار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *