مردی که برای یک شب عشقبازی 250 هزار لیر ضرر کرد

مردی که برای یک شب عشقبازی 250 هزار لیر ضرر کرد

به گزارش خات نیوز اوزگور باشودا، 48 ساله خارج نشین که در یک کافی نت در آنتالیا ملاقات کرد و زن جوان را که می گفت جایی برای ماندن ندارد به خانه خود دعوت کرد، صبح که از خواب بیدار شد، کابوس دید. باشودا که از زنی که لپ تاپ و وسایل شخصی او را با حساب 190 هزار لیره ای سرقت کرده بود، شکایت کرد، گفت: عشق یک شب 250 هزار لیره هزینه داشت.

اوزگور باشودا حدود 12 سال پیش از آلمان به ترکیه آمد و در آنتالیا اقامت گزیده بود، در یک کافی نت با زنی 26 ساله که خود را «دریا» معرفی کرد، آشنا شد. او زنی بی خانمان را به خانه اش دعوت کرد.آن دو عصر به خانه رفتند، قهوه نوشیدند و مدتی با هم گپ زدند.

کامپیوتر و پول را برداشت و فرار کرد

در ساعات بعد نزدیكی و سپس عشق بین آن دو به وجود آمد كه با نور شمع و موسیقی همچنان روی مبل نشستند. باشودا که صبح با هم از خواب بیدار شده بود با دوستش بیرون رفت و زن جوان گفت وسایلی را که در ماشین لباسشویی انداخته است آویزان می کند و به طبقه پایین می رود و سپس به آرایشگاه می رود. باشودا با وجود گذشت زمان نتوانست خود را به زن جوان برساند و وقتی به خانه اش برگشت متوجه شد که وسایلش سر جایش نیست. باشودا با طرح شکایتی به پلیس مبنی بر سرقت لپ تاپ دوستش با حساب ارز دیجیتال به ارزش 190 هزار لیره، ساعت 12 هزار لیره، وجه نقد 2 هزار لیره، پاوربانک، سیستم صوتی و عطرها. تیم های پلیسی که با این اطلاعیه در محل حاضر شده بودند، با گرفتن اثر انگشت برای یافتن مظنون وارد عمل شدند.

از سوی دیگر لحظات پایین آمدن زن جوان با چمدان از آپارتمان و خروج او از خیابان در دوربین های امنیتی منعکس شد.

وزگور باشودا در تشریح تجربیاتش گفت: “شمع گذاشتم و قهوه درست کردم. صبح که بیدار شدیم از من 200 لیر پول خواست تا به آرایشگاه بروم و ناخن هایش را درست کنم. او 2 هزار لیره گرفته بود. قبلا از کیف پولم اما متوجه نشدم با دوستم رفتم پایین یکی از کلیدها را به او دادم به او زنگ زدم اینجا آرایشگاهی هست که ناخن هایت را درست کند می آیی؟ زنگ زدم گفت 9 دقیقه مونده تا لباسشو از ماشین بیرون بیارم 15 دقیقه میگذره و لباسشوئی رو بالکن آویزون نکردم مشکوک شدم اومدم خونه همه چیو دیدم منو گرفت. اگر لپ‌تاپ دوستم را با حساب 190 هزار لیره ارز دیجیتال حساب کنیم، 250 هزار لیره ضرر دارم.

 

همچنین ببینید

زنی که در تصادف هولناک از وسیله نقلیه به پایین پرتاب شده بود جان باخت!

زنی که در تصادف هولناک از وسیله نقلیه به پایین پرتاب شده بود جان باخت! …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *