مروارید سیاه سریال ترکیه ای 

مروارید سیاه سریال ترکیه ای 

به گزارش خات نیوز سریال ترکیه ای siyah inci مروارید سیاه در سال 2017 و از کانال استار تی وی (star tv) ترکیه به کارگردانی Erol Özlevi و نویسندگی Yekta Torun و با بازی بازیگران مشهور ترکیه ای Tolgahan Sayışman (کنان) ، Hande Erçel (هازال) و Berk Hakman (وورال) و در بیست قسمت حدودا دوساعته پخش شد.

خلاصه سریال ترکیه ای مروارید سیاه

هازال در یکی از شهرهای کوچک استانبول به همراه مادر و ناپدری و خواهرنانتی اش زندگی میکند و مدت هاست که عاشق پسر ماهیگیری به نام کنان است این دو رابطه ی عاشقانه ای با هم دارند و پدر هازال راضی به این ازدواج نمیشود تا اینکه یک شب پس از بارها خواستگاری رفتن کنان ، مادر هازال راضی به این ازدواج شده و این دو را نامزد اعلام میکند .

siyahinci مروارید سیاهی است که در اعماق دریا قرار دارد و داستان آن را اینگونه بیان میکنند که هر عاشقی که برای به دست آوردن آن و هدیه دادن آن به معشوقش به اعماق دریا میرود یا مروارید را پیدا نمیکند ویا اینکه دیگر به ساحل باز نمیگردد اما کنان که ماهیگیر است و از کودکی در دریا بزرگ شده بعد از بارها تلاش این مروارید را به هازال هدیه میکند . هازال در یک شرکت خدماتی که مالک آن وورال است کار میکند و روز تولد وورال به عنوان خدمه به آن جشن میرود . وورال شخصیتیست که دچار اختلالات روانیست و همسرش را سال ها پیش از دست داده در روز جشن تولدش هازال را میبیند و از شباهت زیاد میان همسر سابقش و هازال تعجب میکند.

همواره در ادامه داستان میبینیم که وورال ، هازال را مجبور به ازدواج با خود کرده و کنان را در حالی که به پاهایش سنگی سنگین وصل کرده به اعماق دریا می اندازد. در ادامه داستان کنان به عنوان شریک کاری وورال به زندگی  هازال وارد شده و…

پس از حل مسئله و پرسش و پشت سر گذاشتن مشکلات بسیار در نهایت در قسمت پایانی شاهد ازدواج هازال و کنان و دستگیری وورال و ابرو هستیم .

بازیگران سریال ترکی مروارید سیاه 

کنان (Tolgahan Sayışman) : شخصیتی کاری ، صادق و دلپاک است ، برای آشناهایش بدون هیچگونه درنگی جانش را فدا میکند. در زندگی اش تنها عشقش و حتی تنها کسی که خیلی دوستش دارد ، هازال است ازدواج میکند .

زمانی که کنان میخواهد تشکیل خانواده دهد همه چیز به یک باره خراب میشود و تنها راهی که برای کنان ، کسی که رویاهایش را به باد داده اند، انتقام است . به خاطر عشقش تصمیم به انتقام میگرد و اما او هم از اینکه عشقش به انتقامش غلبه میکند خبر ندارد.

هازال (Hande Erçel) : انسانی صادق ، فداکار و مهربان است و با کنان شخصیتی باقدرت و متواضع در حال ازدواج است اما درست در همان روز ، زندگی اش از این رو به آن رو شده و رویاهایش خراب میشود ، تنها کاری که از دستش بر میآید فداکاری کردن برای عشقش کنان است و حاضر است برای کنان خود را به آتش جهنم محکوم کند و نمیداند هرچه میخواهخد بشود ، بشود در نهایت برنده عشق است.

وورال (Berk Hakman) : کارکتری خودخواه ، باقدرت ، باهوش و همه ی چیز هایی را که صفت بد بودن را به انسان میدهد داراست اما پشت همه ی این بدی ها و به نوعی دلیل همه ی این بد بودن ها عشق است و عشق وورال به گونه ای متفاوت است.

بی اعصاب و تصاحب کننده است ، توجیه همه ی کارهایش را عشق میبیند و هرکاری را که لازم باشد برای هازال انجام میدهد، به درست بودن کارهایش ایمان دارد اما عشق هیچ موقع وورال را انتخاب نکرده و از این رو کسی که میبازه همیشه خود وورال است و این واقیت را به صورتی دردناک و با گذر زمان متوجه خواهد شد

جانان (Neriman Uğur) : حریص ، باقدرت ، قدر، و تا میتواند زنی مغرور است. فرزندانش را همیشه تحت حمایت قرار داده و تنها ضعفش فرزند بزرگش وورال است. جایگاه وورال همیشه ویژه بوده و به این خاطر همه ی جرم های وورال را پنهان میکند.

عزیز ( Hüseyin Avni Danyal) : مغرور ، درستکار ، مهربان و زخم خورده است. در کار انسانی موفق و مورد احترام همه است، فرزندانش همیشه در اولویت بوده اند اما زخم هایی ازقدیم درونش وجود دارد.

به دنبال خواهرش و حقیقت هاییست که بر سر او آمده است و درست در همان زمان با کنان آشنا شده و با او در این مسیر همراه است.

کنان را همواره به اندازه ی پسرش دوست دارد.

احمد (Burak Altay) : عصبانیست و حریص .در راه رفتن لنگ میزند و این مشکل فیزیکی بر روی شخصیت احمد تاثیری عمیق گذاشته است. احمد که در کودکی با رویاهایش خداحافظی کرده است ، عصبانیتش از این موضوع را همواره از کنان و اطرافیانش در می آید.

ملک (Yeşim Büber) : انسانی عاقل ،مهربان ، بادرک و صادق است. ازدواج اجباری با همسرش خلیل داشته و همیشه از کارهای او چشم پوشی میکند زیرا که تنها ، دخترش هازال برایش در اولویت است.

برای باهم بودن کنان و هازال ملک بیشترین کمک زرا کرده زیرا که عشق و درد عشق را بیشتر از همه چشیده است.

سینان (Mehmet Mehmedof) : حسود ، عصبانی ، کارکتری بد است . برادر بزرگش وورال تنها انسان موفق در زندگی او بوده است و مادرش جانان در تمام تصمیم هایش سینان را دومین و یا حتی سومین فرد قرار میدهد.

قمار باز و همسرش دفنه تنها یاری کننده اش در تمام گندکاری هایش است. تنها فردی است که در خاندان دمیراوغلو موجب سرافکندگی است.

ابرو (Melis Sezen) : حسود ، دروغگو ، دورو و عاشق است . از روی عشق پنهانی که نسبت به کنان دارد ، بدی های زیادی به هازال خواهری که با اینکه ناتنی است اما از بچگی با او بزرگ شده است ،میکند در حالیکه در نگاه هازال و کنان همانند دوست دیده میشود اما از هر دشمنی ، دشمن تر است.

 

همچنین ببینید

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه به گزارش خات نیوز در مرز سرو استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *