نخستین دوره آموزش برخط زبان فارسی در ترکیه برگزار شد

نخستین دوره آموزش برخط زبان فارسی در ترکیه برگزار شد

خات نیوز-به همت وابستگی فرهنگی ایران و نمایندگی بنیاد سعدی در استانبول، نخستین دوره تابستانی آموزش برخط زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان به پایان رسید.


به گزارش خات نیوز، به همت وابستگی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و نمایندگی بنیاد سعدی در استانبول، نخستین دوره تابستانی آموزش برخط زبان فارسی به غیرفارسی‌زبانان در مرکز آموزش زبان فارسی استانبول به پایان رسید.

زبان‌آموزان در این دوره‌ها که به دلیل شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت برگزاری کلاس‌های حضوری در ترکیه به صورت برخط انجام شد، طی ۳ جلسه ۲ ساعته در طول هفته و از طریق پلتفرم ادوب کانکت و زوم زبان فارسی را فراگرفتند.

نحوه حضور در کلاس‌های برخط از طریق ارسال یک ویدئو به فارسی‌آموزان آموزش داده شده و اطلاعات مورد نیاز در اختیار آنها قرار گرفت.

همچنین، سطح بندی کلاس‌های آموزش زبان فارسی در این نمایندگی فرهنگی، طبق سطح بندی‌های اعلام شده توسط بنیاد سعدی است و تمامی فراگیران در امتحانات گفتاری، شنیداری و کتبی (بر اساس استاندارهای موجود) شرکت می‌کنند. این دوره آموزشی در سه سطح پایه، میانی و پیشرفته برگزار شد.

بنابر اعلام این خبر، در دوره‌های جدید مرکز آموزش زبان فارسی استانبول، کلاس‌های مثنوی خوانی و خواندن متون نیز، برای علاقه‌مندان زبان فارسی در ترکیه به صورت آنلاین در نظر گرفته شده است.

کد خبر 4999083

منبع خبر

همچنین ببینید

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه به گزارش خات نیوز در مرز سرو استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *