نمایش سنگربان ایرانی سنگ‌ آهک ترکیه

نمایش سنگربان ایرانی سنگ‌ آهک ترکیه

خات نیوز- سنگربان ایرانی تیم کریچ برنو در در هفته دوم سوپرلیگ ترکیه، نمایش خوبی را از خود در روز شکست تیمش نشان داد.

نمایش سنگربان ایرانی سنگ‌ آهک ترکیه

به گزارش خات نیوز ، یکی از زنان فوتبالیست ایران که به تازگی در قامت لژیونر حاضر شده و به سوپرلیگ ترکیه پیوسته، محبوبه دهقانی است؛ دروازه‌بان ۲۹ ساله فصل گذشته سارگل بوشهر که بعد از سال‌ها چشم‌انتظاری برای لژیونر شدن سرانجام این فصل توانست به رویای خود برسد و به عضویت تیم کریچ برنو (سنگ آهک) ترکیه در آمد.

او در این فصل به سنگربان شماره یک تیمش تبدیل شده و در هر دو بازی کریچ برنو در ترکیب تیمش به میدان رفته است؛ دو مسابقه‌ای که با شکست یاران دهقانی همراه بوده، اما محبوبه دهقانی بعد از یک نمایش ضعیف در هفته نخست، جبران مافات کرد و روز گذشته مقابل تیم «آمِد» توانست عملکرد درخشانی را از خود به جای بگذارد.

کریچ برنو روز گذشته با نتیجه ۲-۰ مغلوب حریف خود شد اما سنگربان ایرانی این تیم چند سیو نجات‌بخش داشت و اجازه نداد تا به مانند هفته نخست تیمش متحمل شکستی سنگین شود.

ورزش سه نوشت: به رغم تعطیلات کریسمس، سوپرلیگ فوتبال زنان ترکیه در جریان است و یاران دهقانی در هفته سوم، چهارشنبه ۸ دی‌ماه مقابل آلتای اسپور به میدان می‌روند که باید دید محبوبه دهقانی موفق به ثبت اولین کلین‌شیت خود در سوپرلیگ ترکیه خواهد شد یا خیر.

همچنین ببینید

تیم ملی کشتی آزاد ایران قهرمان جام پیروزی در ترکیه شد

تیم ملی کشتی آزاد ایران قهرمان جام پیروزی در ترکیه شد طرفداری | نوجوانان آزادکار …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *