واژگونی خودروی مهاجران در ترکیه با 15 کشته

واژگونی خودروی مهاجران در ترکیه با 15 کشته

واژگونی یک خودروی ون در شرق ترکیه منجر به کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از مهاجران غیرقانونی شده است.

به گزارش خات نیوز، واژگونی یک خودروی ون در شرق ترکیه منجر به کشته و زخمی شدن تعداد زیادی از مهاجران غیرقانونی شده است. روزنامه القدس العربی به نقل از خبرگزاری دوغان ترکیه پنجشنبه (27 تیر) نوشت که یک دستگاه خودروی ون امروز در استان وان ترکیه در نزدیکی مرز ایران به دره سقوط کرده و بر اثر آن 15 تن کشته و 28 تن دیگر زخمی شده‌اند.

این خبرگزاری گزارش داد که همه سرنشینان این خودرو اتباع بیگانه بودند و در بین قربانیان نیز زن و کودک نیز وجود دارد. «محمد امین بیلمز»، استاندار وان ترکیه تعداد کشته‌ها را تأیید کرده است.

به دنبال وقوع این حادثه، خودرو‌های آمبولانس به محل حادثه اعزام شده‌اند. ولی علت حادثه مشخص نیست و تحقیقات بدین منظور آغاز شده است.

طی یک هفته اخیر این دومین گروه از مهاجران غیر قانونی است که وارد وان ترکیه می‌شوند. ژاندارمری ترکیه جمعه گذشته اعلام کرده بود که 70 مهاجر غیرقانونی که تبعه افغانستان و بنگلادش بودند، در منطقه باش‌قالا وان شناسایی و بازداشت کرد.

بنا بر اعلام خبرگزاری آناتولی ترکیه، نیروهای ژاندارمری ترکیه دهم جولای 8 روز پیش نیز در همین منطقه 284 تبعه خارجی از جمله 51 زن و 48 کودک را شناسایی و بازداشت کرده بودند. این افراد به صورت قاچاق وارد ترکیه شده بودند.

همچنین ببینید

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه تصاویری از کنسرت شب گذشته صادق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *