پایان کار تیم کشتی آزاد ایران در رقابت های جام یاشاردوغو ترکیه

پایان کار تیم کشتی آزاد ایران در رقابت های جام یاشاردوغو ترکیه

تیم منتخب 5 نفره کشتی آزاد ایران با کسب یک مدال نقره و یک مدال برنز به کار خود در رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردغو ترکیه پایان داد.

به گزارش خات نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو ترکیه که جزء سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی محسوب می شود روزهای 20 تا 23 تیرماه در شهر استانبول ترکیه برگزار شد که در پایان تیم ایران توسط علی شعبانی در وزن 97 کیلوگرم به مدال نقره و بهمن تیموری در وزن 79 کیلورم به مدال برنز دست یافت.

نتایج کشتی گیران کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم عرفان جعفریان نماینده کشورمان به مصاف حریفان خود رفت که در دور نخست مقابل سابان کیزیلتاس از ترکیه با نتیجه 4 بر 3 مغلوب شد و با توجه به شکست این کشتی گیر ترک در دور بعد، جعفریان از دور رقابت ها کنار رفت.

در وزن 79 کیلوگرم بهمن تیموری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 13 بر 2 از سد اندر جوشکان از ترکیه گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل الکساندر درینگر از آمریکا با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد و به دیدار رده بندی رفت. تیموری در دیدار رده بندی مقابل ابوبکر آباکاروف از آذربایجان با نتیجه 7 بر 4 پیروز و صاحب مدال برنز شد.

در وزن 97 کیلوگرم علی شعبانی در دور نخست با نتیجه 6 بر 2 آبراهام کونیدو روآنو از ایتالیا را مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل فاتح یاشارلی از ترکیه با نتیجه 10 بر صفر (سه اخطاره) پیروز شد و به دیدار نیمه نهایی راه یافت. شعبانی در این مرحله مقابل اصلان بک آلبوروف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان با نتیجه 10 بر صفر و سه اخطاره به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. این مبارزه با حرکات ناجوانمردانه ای از سوی آلبوروف همراه بود که داوران به وی کارت قرمز دادند.

همچنین ببینید

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه تصاویری از کنسرت شب گذشته صادق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *