پنتاگون و ارتش ترکیه

پنتاگون و ارتش ترکیه

نیروهای ویژه آمریکایی به عملیات ترکیه در سوریه پیوستند. پنتاگون و ارتش ترکیه

به گزارش خات نیوز پنتاگون و ارتش ترکیه تائید کرده‌اند که نیروهای ویژه آمریکایی برای حمایت از عملیات ترکیه در خاک سوریه، در شهرک الراعی مستقر شده‌اند.

وزارت دفاع آمریکا روز جمعه تائید کرد که شماری از نیروهای ویژه این کشور برای حمایت از عملیات ترکیه در خاک سوریه، در شهرک «الراعی» مستقر شده‌اند.

دولت ترکیه از یک ماه قبل به بهانه پاکسازی مرزش از حضور داعش و نیروهای کرد، به داخل سوریه نیروی نظامی و جنگ‌افزار اعزام کرده است.

عصر امروز منابع غیررسمی گزارش کردند که شماری از نیروهای آمریکایی وارد الراعی شده‌اند، اما بعد از اعتراض معارضین مجبور به ترک این منطقه شده‌اند.

با این حال به نظر می‌رسد این نیروها بار دیگر به این شهرک بازگشته‌اند.

روزنامه وال‌استریت ژورنال دیروز به نقل از یک مقام آمریکایی نوشته بود که احتمالا حدود 40 نیروی ویژه ارتش آمریکا در عملیات ترکیه در خاک سوریه مشارکت کنند.

شبکه سی‌ان‌ان ترک هم به نقل از ارتش ترکیه گزارش داده است که نیروهای ویژه ارتش آمریکا برای حمایت از عملیات ترکیه در منطقه «الراعی» و الاعزاز وارد خاک سوریه شده‌اند.

جاش ارنست سخنگوی کاخ سفید روز جمعه در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران، تائید کرد که نیروهای آمریکایی «روی زمین» در حال حمایت از عملیات ارتش ترکیه هستند.

 نیروهای ویژه آمریکایی
نیروهای ویژه آمریکایی

همچنین ببینید

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه به گزارش خات نیوز در مرز سرو استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *