پنج برنز و ۲ طلا زنان تکواندوی ایران در تورنمنت ترکیه

پنج برنز و ۲ طلا زنان تکواندوی ایران در تورنمنت ترکیه

زنان تکواندوکار ایران در تورنمنت بین‌المللی ترکیه به ۲ مدال طلا و پنج برنز دست یافتند.
به گزارش خات نیوز تورنمنت بین‌المللی ترکیه روز دوشنبه در شهر استانبول ترکیه برگزار شد و تیم زنان تکواندوی ایران که برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌شود در این تورنمنت شرکت کرد. در نهایت تیم کشورمان در این رویداد به ۲ مدال طلا و پنج برنز دست یافت.

نتایج تکواندوکاران کشورمان بدین شرح است:

وزن دوم (۴۹- کیلوگرم):

غزل سلطانی ابتدا ملک پولات از ترکیه و سپس بیانا لیجر از روسیه را شکست داد. وی در ادامه برابر نماینده قزاقستان به برتری رسید تا با صعود به نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کند.

وی در نیمه نهایی رقیبی از ترکیه را مغلوب کرد و در فینال نیز برابر «مانوپوا» ازبکستانی به پیروزی ۸ بر ۴ رسید و طلایی شد.

وزن سوم (۵۳- کیلوگرم):

ناهید کیانی برابر اسما تات و کدر اسن هر دو از ترکیه برنده شد و در ادامه ملی‌پوشان آذربایجان و یونان را از پیش رو برداشت و به فینال رسید.

کیانی در مبارزه پایانی مقابل رقیبی از کشور میزبان به برتری رسید و طلا گرفت.

وزن چهارم (۵۷- کیلوگرم):

تینا مدانلو در گام نخست، فرناندا آگویره از شیلی را در راند طلایی مغلوب کرد و سپس نمایندگان ترکیه و نروژ را با شکست بدرقه کرد تا به نیمه نهایی راه یابد، اما در این مرحله به آمریکا باخت و برنز گرفت.

وزن پنجم (۶۲- کیلوگرم):

طیبه پارسا مقابل هلال کایا و آئیم اوگیمان هر دو از ترکیه پیروز شد و در نیمه نهایی مغلوب لیتوانی شد و برنز گرفت.

وزن ششم (۶۷- کیلوگرم):

یلدا ولی نژاد ابتدا استراحت داشت و سپس کلاودیا گایاردو از شیلی را مغلوب کرد و در ادامه هوگوپوشی از گابن را برد و به نیمه نهایی راه یافت. وی در نیمه نهایی به نماینده جمهوری آذربایجان نتیجه را واگذار کرد و به مدال برنز رسید.

کیمیا همتی برابر راندی دینگلاند نروژی و سپس حریفی از میزبان پیروز شد. او در ادامه به ملی‌پوشی از جمهوری آذربایجان باخت و حذف شد.

ملیکا میرحسینی مقابل سیمگه اوزکان از کشور میزبان و الین جوهانسون از سوییس برنده شد و سپس به هائیتی باخت و از دور مسابقات کنار رفت.

وزن هفتم (۷۳- کیلوگرم):

زینب اسماعیلی از سد غمزه ازدمیر ترکیه‌ای و آیگول یلوبای قزاقستانی به برتری دست یافت و سپس به آلتئا لارین فرانسوی باخت و او نیز برنزی شد.

وزن هشتم (۷۳+ کیلوگرم):

اکرم خدابنده برابر فاطما نور و در ادامه مقابل آسیه آیترک هر دو از ترکیه به برد رسید و در ادامه مقابل اسوتلانا اسیپوا از ازبکستان با شکست مواجه شد و برنز گرفت.

همچنین ببینید

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه به گزارش خات نیوز در مرز سرو استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *