پیروزی پُر گل با دو ملی پوش ایرانی برابر گالاتاسرای ترکیه

پیروزی پُر گل با دو ملی پوش ایرانی برابر گالاتاسرای ترکیه

سوپر لیگ ترکیه ؛ برد شیرین یاران حسینی و امیری مقابل گالاتاسرای صدرنشین

خات نیوز- نیوز ترابزون در حضور ثابت و تعویضی دو ملی پوش ایرانی برابر گالاتاسرای به پیروزی 4 بر صفر رسید.گالا در دقیقه 30  با اخراج بل‌حندان بازی را 10 نفره دنبال کرد.

به گزارش خات نیوز: در ادامه مسابقات هفته چهارم سوپر لیگ ترکیه تیم ترابزون اسپور که سید مجید حسینی را مثل دو دیدار اخیرش در ترکیب و وحید امیری را برای نخستین بار در فهرست خود داشت، از ساعت 23:15 شنبه شب در استادیوم سنول گونش پذیرای گالاتاسرای صدرنشین بود.

ترابزون اسپور که فصل را در غیاب بازیکنان ایرانی خود با شکست 2 بر صفر مقابل باشاک‌شهیر آغاز کرده بود، در دو دیدار اخیرش با اضافه شدن سید مجید حسینی به خط دفاعی نتایج بهتری به دست آورده و صاحب یک پیروزی و یک تساوی شده که امشب هم توانست به این روند موفقیت‌آمیز ادامه دهد و برد ارزشمندی رقم بزند.

یاران حسینی و امیری در دیدار خانگی حساس مقابل گالاتاسرایی که هر سه بازی گذشته‌ اش را با پیروزی پشت سر گذاشته بود، دست به کار بزرگی زدند و موفق شدند با نتیجه 4 بر صفر تیم صدرنشین سوپر لیگ ترکیه را شکست دهند تا 7 امتیازی شوند و به رده پنجم جدول صعود کنند.

سید مجید حسینی با 50 پاس صحیح و دقت 90 درصدی، برتری در چهار نبرد تن به تن، هشت دفع توپ، دو دفع شوت و یک بار جلوگیری از گل یکی از ستاره‌های ترابزون اسپور در جریان دیدار برابر گالاتاسرای بود که به طور کامل در ترکیب تیمش حضور داشت.

وحید امیری، دیگر ملی پوش ایرانی ترابزون اسپور هم که از دقیقه 78 به‌عنوان دومین تعویضی تیمش وارد زمین شد، بعد از سه هفته غیبت در فهرست مسابقات به دلیل آسیب دیدگی، نخستین بازی رسمی خود در سوپر لیگ ترکیه را برابر گالاتاسرای انجام داد.

همچنین ببینید

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه به گزارش خات نیوز در مرز سرو استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *