چرا ترکیه قیر ایرانی کم‌تر خریداری می‌کند

چرا ترکیه قیر ایرانی کم‌تر خریداری می‌کند

خات نیوز- چرا ترکیه قیر ایرانی کم‌تر خریداری می‌کند در این رابطه یک مقام مسئول گفت: ترکیه خودش برای واردات قیر محدودیت ایجاد کرده و ما ممنوعیتی برای انجام این موضوع نداریم.

به گزارش خات نیوز- محسن صفدری مدیر دفتر صنایع غیر فلزی وزارت صمت درباره علت اعمال ممنوعیت برای صادرات قیر به کشور ترکیه اظهار کرد: صادرات قیر به کشور ترکیه از مدت‌ها قبل انجام می‌شد, و ما ممنوعیتی برای انجام این موضوع نداشتیم. صادرات قیر امروز هم ممنوعیتی ندارد و افراد متقاضی می‌توانند اقدام به صادرات قیر کنند، اما کشور‌های واردکننده وارداتشان را محدود کرده‌اند.

مدیر دفتر صنایع غیر فلزی وزارت صمت تشریح کرد: ترکیه خودش برای واردات قیر محدودیت ایجاد کرده و جلوی واردات قیر به این کشور را می‌گیرد. سختگیری‌هایی از طرف این کشور برای واردات اعمال شده است درست مانند محدودیت‌هایی که ما برای واردات برخی محصولات اعمال کرده‌ایم.

صفدری بیان کرد: تا به امروز پیگیری‌هایی برای رفع این محدودیت انجام شده و جلساتی هم برگزار شده است، اما هنوز به نتیجه نرسیده و محدودیت‌های این کشور برای واردات این محصول ادامه دارد. اقدامات مناسبی از طرف آقای زادبوم و سازمان توسعه تجارت الکترونیک انجام شده که هنوز به نتیجه نرسیده است، اما می‌توانید روند ادامه این مذاکرات را از این سازمان پیگیری کنید.

همچنین ببینید

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه تصاویری از کنسرت شب گذشته صادق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *