کالکان جزیره ای زیبا در آنتالیا

کالکان جزیره ای زیبا در آنتالیا

شهر آنتالیا در کشور ترکیه یکی از شهرهای توریستی این کشور است. به دلیل جاذبه‌های گردشگری فراوان و مناطق دیدنی که دارد مورد توجه بسیاری از مسافران قرار گرفته است. هر ساله تعداد زیادی از مردم از خارج و داخل ایران به این شهر سفر می‌کنند. یکی از جزیره‌های بسیار زیبایی که در این شهر وجود دارد، کالکان است. با ما همراه باشید تا توضیحاتی درباره این جزیره برای شما شرح دهیم.

کالکان آنتالیا یک جزیره بسیار زیبا در کنار دریای مدیترانه است. مسافران زیادی در سواحل این جزیره وقت می‌گذرانند. این مکان بسیار زیبا دارای آب و هوای مناسب برای تفریح و استراحت است. در این جزیره خانه‌های لوکس و زیبایی وجود دارد و مردم منطقه در رفاه کامل به سر می‌برند. طبیعت بسیار زیبای این جزیره باعث شده که طرفداران زیادی پیدا کند تا حدی که بسیاری از مردم برای مهاجرت، این جزیره را انتخاب می‌کنند. کالکان بسیار زیباست و به دلیل وجود ویلاهای بسیار شیکی که دارد برای سرمایه گذاری هم مناسب است. برخی افراد با خرید ویلا و زمین در این منطقه به سرمایه گذاری پرداخته‌اند.

جاذبه های دیدنی کالکان

این شهر دو جاذبه بسیار مهم با نام‌های جزیره تاریخی ککوآ و ناحیه باستانی تلوس دارد. این دو ناحیه مورد توجه بسیاری از گردشگران قرار گرفته ‌اند. به خصوص افرادی که به تاریخ علاقه دارند حتما باید این مناطق را ببینند. مردم این منطقه بسیار به این دو ناحیه اهمیت می‌دهند و مراقب هستند که هیچ گونه آسیبی نبینند. علاوه بر این بناهای تاریخی، در کالکان مناطق تفریحی مانند ساحل فیروزه‌ای و یا تفریحات آبی بسیار زیاد، انواع ورزش‌ها و کوهنوردی هم وجود دارد.

 

 

همچنین ببینید

زنی که در تصادف هولناک از وسیله نقلیه به پایین پرتاب شده بود جان باخت!

زنی که در تصادف هولناک از وسیله نقلیه به پایین پرتاب شده بود جان باخت! …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *