کشتی آزاد دانشجویان ایران قهرمان جهان شد

کشتی آزاد دانشجویان ایران قهرمان جهان شد
خات نیوز- دومین روز از رقابت‌های کشتی قهرمانی دانشجویان جهان در ترکیه در حالی با کسب دو مدال طلا و دو برنز برای آزادکاران دانشجو به پایان رسید که تیم کشتی آزاد دانشجویان ایران در مجموع با ۵ طلا و ۳ برنز مقتدرانه قهرمان جهان شد.
به گزارش خات نیوز: در دومین روز از دوازدهمین دوره رقابت‌های کشتی قهرمانی دانشجویان جهان در کروم ترکیه، نمایندگان ایران در چهار وزن پایانی کشتی آزاد به روی تشک رفتند که نتیجه تلاش نمایندگان ایران دو مدال طلا و دو برنز بود. تیم کشتی آزاد دانشجویان ایران به این ترتیب با کسب ۸ مدال شامل ۵ طلا و ۳ برنز مقتدرانه بر سکوی نخست جهان ایستاد. روسیه و ترکیه نیز در مجموع در رده دوم و سوم ایستادند.

خات نیوز

در وزن ۸۶ کیلوگرم محمدجواد ابراهیمی در دور اول جردن استین از کانادا را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست داد و در دور بعد نیز حریف خود از قزاقستان را ۶ بر یک شکست داد و در مرحله نیمه نهایی نیز از سد آلبرت ایکایف از روسیه گذشت و به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در این دیدار میهایلی ناگی از مجارستان بود که توانست با نتیجه ۸ بر ۲ به پیروزی رسیده و ایران را صاحب چهارمین مدال طلای خود کند.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم سیدرضا موسوی پس از استراحت در دور اول در مرحله نیمه نهایی مقابل دانیلو کارتاوی از اوکراین به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد. موسوی در یک دیدار سخت برابر نماینده میزبان با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید و مدال طلا گرفت. این پنجمین طلای ایران در بخش کشتی آزاد دانشجویان جهان بود.

به گزارش ایسنا، در وزن ۶۱ کیلوگرم مهران نصیری در دور اول با نتیجه ۷ بر ۶ از سد رجب توپال از ترکیه گذشت اما در دور بعد و در مرحله نیمه نهایی مقابل تیمور آیتکولوف از قزاقستان شکست خورد و به دیدار رده‌بندی رفت. وی با شکست حریف قزاق خود دومین مدال برنز کاروان ایران را کسب کرد.

در وزن ۷۰ کیلوگرم حامد رشیدی در مبارزه نخست مقابل استفان کاپلر از آلمان با نتیجه ۱۰ بر صفر پیروز شد. وی در دور بعد آندری کارپاچ از بلاروس را با نتیجه ۸ بر ۷ شکست داد اما در مرحله نیمه نهایی مقابل آزات ساکایف از قزاقستان شکست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. رشیدی نیز با برتری برابر ساکایف صاحب نشان برنز شد.

دیروز و در رقابت‌های روز نخست نیز یونس سرمستی، رضا افضلی و امیر محمدی در اوزان ۵۷، ۷۴ و ۹۷ کیلوگرم صاحب مدال طلا شدند و میثم حیدری در وزن ۶۵ کیلوگرم به مدال برنز رسید. هدایت این تیم بر عهده غلامرضا محمدی بود.

تیم‌ کشتی آزاد دانشجویان کشورمان بعد از کسب ۸ مدال ارزشمند (۵ طلا و ۳ برنز) از دوازدهمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی دانشجویان جهان ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد جمعه به کشور بازمی‌گردند.

دوازدهمین دوره مسابقات کشتی قهرمانی دانشجویان جهان با حضور نمایندگان ۲۵ کشور جهان از چهارم تا نهم آبان‌ماه در کروم ترکیه برگزار می‌شود. تیم کشتی فرنگی ایران هم امروز وارد ترکیه شده و مسابقات خود را از روز شنبه، هشتم آبان ماه آغاز می‌کند.

همچنین ببینید

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه تصاویری از کنسرت شب گذشته صادق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *