کلاهبرداری از دویست دانشجوی تهرانی برای پذیرش در ترکیه

کلاهبرداری از دویست دانشجوی تهرانی برای پذیرش در ترکیه

خات نیوز- رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای در غرب تهران خبر داد.
به گزارش خات نیوز

به گزارش خات نیوز، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی؛ رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: با وقوع کلاهبرداری‌های متعدد از دانشجویان در پایتخت، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: بنابر حساسیت موضوع کارآگاهان وارد عمل شدند و با تحقیقات ابتدایی پی بردند، مرد جوان با تبلیغات گسترده در شبکه‌های مجازی به عنوان پذیرش در دانشگاه‌های معتبر و تحصیل در کشور ترکیه از ۲۰۰ دانشجو پول دریافت کرده و دست به کلاهبرداری زده است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در گام نخست، کارآگاهان اداره سیزدهم با رصد‌های اطلاعاتی و اقدامات شبانه روزی مخفیگاه متهم را در غرب تهران شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان کرد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، با کسب مجوز‌های لازم قضایی راهی مخفیگاه متهم شدند و در یک عملیات منسجم، وی را دستگیر کردند.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی افزود: متهم پس از انتقال به اداره سیزدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر کلاهبرداری از دانشجویان به عنوان مهاجرت و تحصیل در کشور ترکیه اعتراف کرد.

رئیس‌پلیس آگاهی پایتخت خاطرنشان کرد: با دستور مقام محترم قضایی متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان اداره سیزدهم پلیس آگاهی قرار گرفته است و تحقیقات در رابطه با این پرونده همچنان ادامه دارد.

منبع خبر

همچنین ببینید

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه

معطلی رانندگان ایرانی برای ورود به ترکیه به گزارش خات نیوز در مرز سرو استان …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *