گزارش رسانه ترکیه ای درباره بازیکنان ایرانی

گزارش رسانه ترکیه ای درباره بازیکنان ایرانی

خات نیوز- مسابقات جام ملت‌های آسیا 2019 امارات در حالی از 15 دی با دیدار تیم‌های امارات و بحرین آغاز می‌شود که تیم ملی فوتبال ایران با هدایت کارلوس کی روش در گروه D این مسابقات با یمن، ویتنام و عراق همگروه است و تلاش می‌کند تا به عنوان قهرمانی برسد.

به گزارش خات نیوز، فهرست 23 نفره تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در این مسابقات، دیروز (چهارشنبه) اعلام شد و بازیکنانی همچون سعید عزت اللهی، علی کریمی، سید حسین حسینی، محمدرضا خانزاده، علی علیپور و علی قلی زاده از جمع 23 بازیکن نهایی خط خوردند و علیرضا بیرانوند، امیرعابدزاده، پیام نیازمند، وریا غفوری، رامین رضاییان، میلاد محمدی، احسان حاج صفی، مرتضی پورعلی گنجی، سید مجید حسینی، محمدحسین کنعانی زادگان، روزبه چشمی، پژمان منتظری، امید ابراهیمی، وحید امیری، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، مهدی ترابی، علیرضا جهانبخش، احمدنوراللهی، مهدی طارمی، سردار آزمون، کریم انصاری فرد و سامان قدوس عازم امارات شدند.

البته قلی زاده در فهرست آماده باش کی روش است و تا تاریخ معین شده اگر بازیکنی مصدوم شود، او به جمع 23 بازیکن اصلی اضافه خواهد شد.

پس از رسانه ای شدن فهرست کی روش، سایت haber61 با انتشار گزارشی نوشت: مجید حسینی و وحید امیری از سوی کارلوس کی روش برای حضور در جام ملت های آسیا به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شدند و اگر بتوانند به مراحل بالا صعود کنند، چند بازی ترابوزان اسپور را از دست خواهند داد.

این رسانه ادامه داد: ترابوزان درحال خطر است و تیم ملی ایران اگر در 3 بازی نخست به پیروزی برسد و به مراحل پایانی صعود کند، 2 بازیکن چند بازی از جمله دیدار با بالایک اسپور، باشاک شهیر، سیوا اسپور و … از دست خواهند داد.

haber61 در پایان برنامه ایران در جام ملت ها را نوشت و به این نکته را گوشزد کرد، ایران در جام ملت ها با یمن، ویتنام و عراق همگروه است و پس از دیدار با یمن و ویتنام، در آخرین تقابل باید با عراق مسابقه دهد.

منبع خبر

همچنین ببینید

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه

نکته‌ای ترسناک از کنسرت صادق بوقی در وان  ترکیه تصاویری از کنسرت شب گذشته صادق …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *