صاحبان گربه و سگ مراقب باشند!

صاحبان گربه و سگ مراقب باشند! ممکن است در سال جدید جریمه شوید

مدیر کشاورزی و جنگلداری استان یوزگات، تانجو اوزکایا، که اعلام کرد از 31 دسامبر الزام به پوشیدن ریزتراشه برای گربه ها و سگ های صاحبخانه آغاز می شود، اظهار داشت که از این تاریخ، برای صاحبان حیوانات خانگی که تراشه ندارند جریمه اداری اعمال می شود. و این تراشه پس از پرداخت جریمه بعد از 1 ژانویه 2023 انجام می شود.

متعلق به گربه و لزوم ریز تراشه کردن سگ ها یادآوری می کند که تمام می شود مدیر کشاورزی و جنگلداری استان تانجو اوزکایا گفت که از تاریخ یکم ژانویه برای صاحبان حیواناتی که چیپ ندارند جریمه اداری اعمال می شود.

کسانی که چیپ ندارند جریمه می شوند

آیین نامه تهیه شده از سوی وزارت کشاورزی و جنگلداری در مورد شناسایی و ثبت گربه، سگ و موش خرمای خانگی با این مصوبه که در روزنامه رسمی در تاریخ 26 فوریه 2018 منتشر شد، لازم الاجرا شد. بر اساس این آیین‌نامه، ثبت الکترونیکی گربه‌ها، سگ‌ها و موش‌های دریایی با قرار دادن ریزتراشه در زیر پوست تا 31 دسامبر 2022 الزامی شده است. گزارش شده است که صاحبان حیواناتی که تا این تاریخ تراشه دام های خود را انجام ندهند طبق قانون شماره 5199 مشمول جریمه اداری خواهند شد.

حیوانات دنبال خواهند شد

در یوزگات، صاحبان حیوانات خانگی با دریافت ریزتراشه و فرآیند شناسایی توسط ادارات کشاورزی و جنگلداری استان و منطقه و دامپزشکان آزاد، گربه ها و سگ های خود را در سیستم ثبت حیوانات خانگی ثبت می کنند. نام حیوان خانگی، شماره پاسپورت، نوع، نژاد، جنسیت، رنگ، تاریخ تولد، نام صاحب، اطلاعات استان، منطقه، روستا و محله در سامانه PETVET ثبت شده و برای حیوانات خانگی گذرنامه صادر می شود. به این ترتیب هدف از آن جلوگیری از پرتاب حیوانات به خیابان ها، یافتن حیوانات دزدیده شده، نظارت و کنترل جمعیت حیوانات خانگی و تعداد و بیماری های حیوانات است.

تاریخ پایان 31 دسامبر

ممکن است طبق قانون شماره 5199 در برنامه های بعدی مجازات اعمال شود. شناسایی حیوانات دارای مالکیت در حال حاضر در اداره کشاورزی و جنگلداری استان ما انجام می شود. ما یک مرکز ویژه برای این کار داریم.

ما با سیستم جدید پاسپورت حیوان خانگی دریافت می کنیم

نیهات فورکان اوکاتان که برای چیپس به گربه‌هایش آمده بود، گفت: “من 3 گربه دارم، امروز برای آنها تراشه استفاده کردیم. اکنون با سیستم جدید پاسپورت حیوانات خانگی دریافت می‌کنیم. تراشه‌ها با پردازش آنها در حیوانات ما کاشته می‌شوند. پوست. با این حال، اکنون داشتن حیوانات خانگی ایمن تر است. ما می توانیم این تراشه را با اسکن آن پیدا کنیم و با جزئیات بیشتری می توان دید متعلق به چه کسی است. ما تصمیم گرفتیم این کار را انجام دهیم زیرا این سیستم برای حیوانات خانگی بسیار مفید خواهد بود. صاحبان آن دارای کاربرد مجرمانه است تا پایان سال جاری افرادی که دارای حیوانات خانگی هستند اما اپلیکیشن تراشه را ندارند مجازات خواهند شد.

 

همچنین ببینید

زنی که در تصادف هولناک از وسیله نقلیه به پایین پرتاب شده بود جان باخت!

زنی که در تصادف هولناک از وسیله نقلیه به پایین پرتاب شده بود جان باخت! …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *