سیگار دود شده توسط بیمار در خدمات داخلی بیمارستان را سوزاند!

سیگار دود شده توسط بیمار در خدمات داخلی بیمارستان را سوزاند!

 8 بیمار مبتلا به دود تحت درمان هستند

بر اساس ادعاها، 8 بیمار که در آتش سوزی ناشی از استعمال دخانیات در بخش داخلی بیمارستان آموزشی و تحقیقاتی کاستامونو تحت تاثیر دود شدید قرار داشتند تحت درمان قرار گرفتند.

کاستامونو بیمارستان آموزشی و تحقیقاتی بر اساس ادعاها، بر اثر استعمال دخانیات یکی از بیماران در بخش داخلی در ساعات صبح آتش سوزی رخ داده است. پس از فراگرفتن شعله های آتش اتاق و تخت ها، توسط کارکنان بیمارستان به آتش نشانان اطلاع داده شد. با اطلاع رسانی، آتش سوزی که توسط آتش نشانان شهرداری کاستامونو رخ داد، قبل از سرایت به سایر بخش ها تحت کنترل قرار گرفت.

8 بیمار مبتلا به دود

بر اثر آتش سوزی دود شدیدی در بیمارستان ایجاد شد. بیماران بستری در بخش داخلی توسط پرسنل بیمارستان به سایر خدمات منتقل شدند. پس از تخلیه بیماران، بخش داخلی تعطیل شد. همچنین مشخص شد که 8 بیمار به دلیل دود شدید تحت تاثیر قرار گرفته اند. بیماران مبتلا به دود پس از شکایت به اورژانس منتقل و در اینجا تحت درمان قرار گرفتند.

خسارت عمده ایجاد شده

براثر آتش سوزی اتاق بخش داخلی خسارت زیادی وارد شد. مشاهده شد که تخت ها و وسایل داخل اتاق دچار اختلال شده و غیر قابل استفاده شده است. در حالی که عملیات پاکسازی در بخش داخلی ادامه داشت، نیروهای امنیتی پس از آتش سوزی در شفاخانه تحقیقات انجام دادند.

همچنین ببینید

زنی که در تصادف هولناک از وسیله نقلیه به پایین پرتاب شده بود جان باخت!

زنی که در تصادف هولناک از وسیله نقلیه به پایین پرتاب شده بود جان باخت! …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کد امنیتی *